2021-04-08, 10:12
Medlem
KrossedOuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Tror Mergim avskyr Joel för att han vågar stå för att han är bög.
Exakt. I tillägg till att han måste tycka illa om Joel för att minska risken att Mergim skall uppfattas som stjärtryttare.
2021-04-08, 10:12
Medlem
Citat:
Emilies föräldrar undrar vad de känner när hon ständigt kastar dem under bussen?
De har supit så hon inte klarar av att Stephanie tar en öl på förmiddagen.
De har aldrig visat kärlek till varandra.
De har aldrig väckt henne på hennes födelsedag.

Detta är bara en del av vad hon sagt om sina föräldrar hon är så äcklig.

Det kanske är sant? Är väl ingen big deal att säga. ”Kastar dem under bussen”. Herregud var inte så känslig.
2021-04-08, 10:13
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inanimated
Synd att Nardos inte ska göra testet då (antar jag)
Hennes IQ är så låg att inte ens Cerns jätte-partikellaccelerator i Schweiz skulle hitta ett endaste spår av intelligens.
Troligen skulle dom bara fastslå att där det borde finnas en hjärna, är det bara ett mini-svart hål. 😉
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-08 kl. 10:18.
2021-04-08, 10:14
Medlem
Citat:
Är detta en Bowl frågar Emelie Nardos, antagligen blir svaret, chiapudding, herregud!

Det som är så skönt med dom, bonniga och naiva !
2021-04-08, 10:15
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Nej du skämtar? La han sig i en annan säng först? Herrejävlar han vill verkligen inte sova med Madde. Är Madde vaken? Kul för henne att få den dissen och sen höra att Joel tvingar dit han

Jag hade vägrat! Lägg dig på golvet din hund! Fyfan va vidrig han är när han VET att hon har känslor! Äckelbögpapegojplågare!!!
2021-04-08, 10:18
Medlem
Citat:
Om ni fick rösta ut någon idag av alla i huset vem hade ni valt då?

Om ni fick rösta vinnare av miljonen idag vem hade ni valt då?

För mig: Adrian ut omedelbums. Tanja vinnare.

Ut med alla barnrumpor som gnäller och tror att de kan slappa i soffan hela dagen. Julia först ut.

Glada och positiva Tanja vinnare.
2021-04-08, 10:19
Medlem
Har Steffi också skadat skånken nu?
2021-04-08, 10:21
Medlem
Någon som vet varför Julia lipade imorse?
2021-04-08, 10:21
Medlem
DjPuttes avatar
Jag börjar tro det är total avundsjuka på forumet bara för att AD & Madde låg i samma säng och fick till skeden, Hade han inte velat hade han sagt NEJ för det kunde han gjorde han det NEJ så vad är det ni tok analyserar om att dem fått till det eller vad??

Att ni hyllar Nardos fine för min del men hon kommer inte hitta ngn som vill ens ha hon som hon håller på med, men ni ser inte svartsjukan ni ser inte avundsjukan utan nej rakt in och skäller på att AD & Madde hamnade i samma säng ngt är tok fel på er....

Inte undra på tråden är omöjlig att få i hop och finna en röd tråd så man kan följa med utan det blir titta han är det och han gjorde det vad stelt etc etc, Man undrar vad sjutton har ni med det att gör a om AD & Madde hittat varandra i huset oavsett om hon sett BB innan eller ej sjukligt beteende som finns i tråden!
2021-04-08, 10:22
Medlem
Är det någon som går på Simons skådespeleri ens?
2021-04-08, 10:23
Medlem
Conny63s avatar
Barnrumpor som gnäller! Vart tog straffen vägen som BB införde
2021-04-08, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeppa
Är det någon som går på Simons skådespeleri ens?

Blir oerhört provocerad av honom. Ser sannerligen ut som skådespel men vad som är ännu värre är tanken på att det kanske inte är skådespel. TÖNT.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in