2021-04-08, 09:53
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir_K
Såg på avsnitt 52 där Nardos och Emelie blir generaler och beter sig allmänt som svin. Allt Kirsty säger är så bristfälligt... Speciellt efter inslaget där det blir tjafs om när generalerna låter några titta på medan de äter McDonalds och hela bråket efteråt. Där är det solklart att generalerna (främst Nardos) gått över gränsen och allt Kirstys analys handlar om är en mening om Steph och sen skippa vad hela inslaget handlade om... Allt vinklas till Nardos och Joels fördel verkligen... sjukligt uppgjort. Att Kirsty får betalt för dessa bristfälliga analyser är under all kritik.

Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Håller med dig. Avsnitten blir mer och mer rena Nardoshyllningar. 80-90% av all programtid går åt till henne. Det var riktigt fult att de inte tog med att HELA GRUPPEN tyckte att de gick för långt. De hade kunnat tagit med när Tanja gav dem ett par sanningens ord och Julia också. Det ska ständigt vinklas. Imorgon kommer säkert hela avsnittet handla om att Nardos känner sig så hatad och hur elak gruppen varit
Måste säga att Mergim växte lite i mina ögon när han sade att han inte klarar av Joel för att han är cringe. Håller helt med. Klarar inte heller av smygsadisten Joel. Hoppas vid Gud att den tönten hänger löst snart
2021-04-08, 09:53
Medlem
ziggarillens avatar
Madde är nog besatt av Adrian då hon är van att köpa det hon vill ha. Hon har väl många följare som försörjer henne? Bruden verkar helt korkad och är direkt pinsam. Kär i en bög som aldrig kommer titta åt henne. Lyteskomik på hög nivå.
2021-04-08, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Hahahaha alla Madde löööövs , AD i köket erkände nyss , att det var Madde som fråga han om skeda , alltså gjorde han det inte först

Vem sa han det till? Hahahaha
2021-04-08, 09:55
Medlem
Nardos kommer säkert va på Emelie om att bara hård lika hård som henne så hon Ska bli lika hatad.

Skillnaden är nog att Emelie kan nog vara hård men på ett bra sätt utan att gapa .

Nardos leve in för mycket , men samtidigt va det kul att se på igår .
2021-04-08, 09:56
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Jag tror snarare att Mergim är svartsjuk och ser Joel som en konkurrent när det gäller Adrian. Mergim vill ha Joel ur vägen. Skicka in Lennie så skåningen får lite kärlek.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
haha mergim och simon säger till varandra i logementet att katen krycka bara fakeat sin fotskada och att hon friskande till snabbt

Ja Julia tog upp det med Jaqi igår, att det var konstigt att hon bara legat under en filt i två dagar och direkt hon blev immun kunde hon hoppa och studsa
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Med lite tur får vi reda på deltagarnas IQ-nivå idag. Något som åtminstone jag har undrat över.
Ja fast frågan är om deras IQ är så låg att den inte är mätbar?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Vem sa han det till? Hahahaha

Det va Dennis som fråga , i köket
2021-04-08, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Ja Julia tog upp det med Jaqi igår, att det var konstigt att hon bara legat under en filt i två dagar och direkt hon blev immun kunde hon hoppa och studsa

Hahaha ja vem vet
2021-04-08, 09:59
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Om ni fick rösta ut någon idag av alla i huset vem hade ni valt då?

Om ni fick rösta vinnare av miljonen idag vem hade ni valt då?

För mig: Adrian ut omedelbums. Tanja vinnare.
2021-04-08, 10:00
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Jag tror snarare att Mergim är svartsjuk och ser Joel som en konkurrent när det gäller Adrian. Mergim vill ha Joel ur vägen. Skicka in Lennie så skåningen får lite kärlek.
Tror Mergim avskyr Joel för att han vågar stå för att han är bög.
2021-04-08, 10:01
Medlem
Pizzakartong med öppen pizzasalladsburk mitt på golvet i sovrummet. Besticken kvar. Blir så provocerad av hur äckliga de är. LÅS IN DIREKT NÄR DE GÅR UT UR HUSET, det är rena vansinnet att tro att de kan ta hand om sig själva och ha fungerande liv utanför BB.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in