2021-04-08, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissLaughAlot
Så Adrian och Madde sov i samma säng inatt... såg ju inte direkt ut som att Madde var nöjd när hon satte sig upp i sängen. De såg inte ut att ha kramats heller. Noterar ni?

Joel satte igång allt igår att han skulle sova hos Madde för andra ville sova själva . När AD väl skulle lägga sig så la han sig i Jackie säng sen Dennis . Joel va på han att dom vill sova själva . AS gav sig så han la sig hos Madde och Madde vad han hålla om honom. Snäll som AD är gjorde han det. Skeda ca 10 min tills han vände om. Inget mer hände.

Så snart när detta är över är han tillbaka i sängen med Nardos
2021-04-08, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
😂😂😂😂😂
Garvade så surfplattan blev dränkt av kaffe!!
PapegojaknullarAdrian. 🦜

Hahaha ja juste , AD har låtit en papegoja bitit på hans k*k

Hahaha jag dör
2021-04-08, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Joel satte igång allt igår att han skulle sova hos Madde för andra ville sova själva . När AD väl skulle lägga sig så la han sig i Jackie säng sen Dennis . Joel va på han att dom vill sova själva . AS gav sig så han la sig hos Madde och Madde vad han hålla om honom. Snäll som AD är gjorde han det. Skeda ca 10 min tills han vände om. Inget mer hände.

Han sa det själv igår, jag bara längtar till min sängplats så jävla mycket (alltså ligga med Eritrea)
2021-04-08, 09:35
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Befälbetyg:

General Nardos: Maktkåt och älskar rollen lite väl mycket, men gillar hennes insats mer än mesarnas iaf.

General Emelie: Flyr allt ansvar. Feg och vågar inte göra nåt för att hon inte vill uppröra någon men vill få ut personlig vendetta mot t.ex Steph i skymundan. Dålig general helt enkelt som borde bli degraderad och av med immuniteten.

Befälhavare Joel: Den störste sadisten därinne som beordrar folk att hämta saker åt honom som om de vore hundar och tvingar folk som är hungriga att lukta på pommes. Hade han fått fria tyglar hade det blivit kaos.

Befälhavare Madde: En riktig fegis som bara vill att alla ska kramas och ber om ursäkt för allt.

Befälhavare Adrian: Absolut SÄMST av alla. Feg ögontjänare och tönt som inte vågar nåt för att han vill ha kvar sin status som älskad av huset.

Befälhavare Jaqi: Nästan lika fjantig som Adrian. Allt ska vara kärlek och mys.

Befälhavare Dompa: Den enda som gör det rätt. Vill utöva allt med respekt men med auktoritet. Samtidigt som han är rättvis och är schysst mot rekryterna. Bäst helt enkelt.

Så den som gjort bäst ifrån sig denna vecka är givetvis Dompa! ❤️

Skriver under på denna!
2021-04-08, 09:36
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG

Det värsta var ju att han skedade Madde först efter hon bad honom om det!
VARFÖR lägger hon inte ner den där jävla sopan?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Emelie måste väck från generalposition. HON ÄR FÖR VEK

Hon gick ifall upp och väckte dom och träna dom , när Nardos körde så sov dom till 11 och dom andra fick ta över allt , så Nardos skulle sova
Medlem
Vad är det för sjukt papegojövergrepp som Adrian avslöjat att han begått?!! BERÄTTA ALLT!
2021-04-08, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
HAHAHAHA! 😂😂😂😂😂😂
Detta tragiska sexuella fågel-övergrepp är helt klart säsongens komiska höjdpunkt!

😂
2021-04-08, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Julia grinar redan? åk hem pajas.

Ja hon börja det igår när hon ej fick sova och dom andra festa. Pms har hon så hon lär balla ur idag mera

Gamla Olga var tillbaka 🤣
2021-04-08, 09:40
Medlem
Svart-Skalles avatar
Med lite tur får vi reda på deltagarnas IQ-nivå idag. Något som åtminstone jag har undrat över.
Senast redigerad av Svart-Skalle 2021-04-08 kl. 09:43.
2021-04-08, 09:40
Medlem
haha mergim och simon säger till varandra i logementet att katen krycka bara fakeat sin fotskada och att hon friskande till snabbt
2021-04-08, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Tuff morgon som påbörjades med en tampong på väg ut ur fiffi tydligen. Inte lätt.

Va skit kul Olga is back

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in