2021-04-08, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Blir intressant med IQ-test. Ett normalt IQ-test kan ju inte mäta upp så låga intelligensnivåer som deltagarna i huset har så blir nog mer att man får se en bild på ett lejon,en tiger, en flodhäst och en elefant och skall säga vilken av dem som är en elefant.

Ringer DO med en gång om de hänger ut en av deltagarna på det sättet. 😤😤
2021-04-08, 08:54
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissLaughAlot
Så Adrian och Madde sov i samma säng inatt... såg ju inte direkt ut som att Madde var nöjd när hon satte sig upp i sängen. De såg inte ut att ha kramats heller. Noterar ni?
Adrian har nog aldrig kramat en tjej. Ser inte folk här hur han kråmar sig och trivs ihop med bögarna? Jag såg det så fort han klev in i huset. Enda gången han är på gott humör är när Mergim och Joel gosar med honom.
2021-04-08, 08:54
Medlem
Skulle inte alla rekryter gå upp samtidigt, borsta tänderna samtidigt och äta frukost samtidigt? Jesus Kristus Joel du står ju i badrummet.
2021-04-08, 08:55
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Adrian har nog aldrig kramat en tjej. Ser inte folk här hur han kråmar sig och trivs ihop med bögarna? Jag såg det så fort han klev in i huset. Enda gången han är på gott humör är när Mergim och Joel gosar med han.
jaja överanalysering forts att hitta all fel man nu bara kan!
2021-04-08, 08:56
Medlem
esetts avatar
Känns som produktionen har gjort allt fel ordning. Man börjar med mönstring, sen utser efter resultatet vad för befattning man ska ha. Det hade varit ett bättre upplägg.
2021-04-08, 08:59
Medlem
Blaisens avatar
God morgon tråden!
Har vi regelbrott nummer ett nu? Alla skulle väl borsta tänderna samtidigt idag på morgonen?
2021-04-08, 09:01
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
ligga bredvid madde nej det vill han inte.... men stoppa in lillpitten i en papegojbur gick bra.men skit samma han kan ju ha nån hen han tycker om på utsidan

Citat:
nej madde du hinner hamna i klimakteriet innan du kommer bli påsatt av adde hennes enda chans att finna lite podde DNA är om hon hittar Lasses bur

Citat:
är det filmat på papegoj-BUP
-vad hände lasse kan du visa med den här plastmuggen
-uuääähhhh

Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Fyfan, Anonym
Det är magstarkt med djurknullare, men vafan, han sa det ju själv i princip. Vilken dåre han är!

Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Fy fanken vilken obehaglig fågel, skulle aldrig velat sova i samma hus som den där fågeln. Kan tänka mig att Lasse beteende sig sådär efter pojksnopp intryckt i buren.

Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Han kanske bögar på sin hamster också.
Näfyyyfaaan, så lågt det var.
Jag hittar ut själv!
HAHAHAHA! 😂😂😂😂😂😂
Detta tragiska sexuella fågel-övergrepp är helt klart säsongens komiska höjdpunkt!
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-08 kl. 09:07.
2021-04-08, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Adrian har nog aldrig kramat en tjej. Ser inte folk här hur han kråmar sig och trivs ihop med bögarna? Jag såg det så fort han klev in i huset. Enda gången han är på gott humör är när Mergim och Joel gosar med honom.

Madde kommer gå in i väggen
2021-04-08, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
God morgon tråden!
Har vi regelbrott nummer ett nu? Alla skulle väl borsta tänderna samtidigt idag på morgonen?

stämmer men generalen har väl inte koll på sina egna regler känns det som
2021-04-08, 09:03
Avstängd
Emelie måste väck från generalposition. HON ÄR FÖR VEK
2021-04-08, 09:03
Medlem
Citat:
God morgon tråden!

Dom får väl borsta tänderna ihop sen. Har inte blivit väckta än...

Emelie är på riktigt jävla pisshumör, hoppas på meltdown innan 10:00 hon gör mig på riktigt bra humör haha!
2021-04-08, 09:04
Avstängd
Citat:
God morgon tråden!
Alla skall straffas. sen ska de byta roller idag ingen håller måttet

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in