2021-04-08, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Då har du missat en hel del varför hon ej orkar.
Sen ska hon var den som har hand om allt imorgon. Då dompa och alla andra har sagt till Nardos att hon måste backa så Emmie oxå kan få bestämma. Innan dom sa så är för att det har hänt andra saker
Jag har hört Emelies bortförklaringar till generalen och officerna men jag har också hört Emelies lip och fjäsk för rekryterna. Det är även ett faktum att samma sekund som dom började straffa dåligt uppförande så sa Emelie att Emelie vill tänka på framtida veckor och vill gärna vara populär både för tittarna men främst för deltagarna.

Hon kom quote on quote "In i huset för att skaffa vänner och inte för att bli hatad" end quote.

Emelie snålskjutsar på Nardos, det finns flera bestraffningar som är Emelies idé som Emelie pushat Nardos till att göra sak av för att Emelie är en feg fjortis. Exempelvis den "förnedring" med att tvinga folk att se på när dom äter som Nardos får all hat pga: Emelies idé.

Emelies plan från första början att tvinga rekryter att se på när dom äter men Nardos för all kritik både i och utanför huset. Och vad gör Emelie när bestraffningen verkställs? Hon låtsas som om hon är oskyldig och skådespelar den oskyldiga genom att säga "snELLäää KääN VeeJ Ble kLÄÄRÄ NYY JAG KLÄÄRAR ÄNTE AV ATT foLk tittar på määj när JÄÄG ÄTER" hennes idé från första början, hon ville ha den bestraffningen. Inte bara hennes mat förtjänar att bli bespottad utan även det ena av hennes två falska ansikten bör också bli spottad på.
Senast redigerad av Tanakh 2021-04-08 kl. 07:27.
2021-04-08, 07:27
Medlem
hoppas dom byter roller idag, annars blir jag FÖRBANNAD
2021-04-08, 07:34
Medlem
Fy fan vad dåligt att det inte är väckning typ 05.30 eller ännu tidigare. Militärvecka my ass.....🤬
2021-04-08, 07:39
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandja
Skulle dom inte upp 6 idag?
Emelie och Nadros ville det. Madde,Joel och Adrian tyckte inte om förslaget att väcka dem tidigt så
Dem fick sin begäran uppfylld
2021-04-08, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Håller med dig. Avsnitten blir mer och mer rena Nardoshyllningar. 80-90% av all programtid går åt till henne. Det var riktigt fult att de inte tog med att HELA GRUPPEN tyckte att de gick för långt. De hade kunnat tagit med när Tanja gav dem ett par sanningens ord och Julia också. Det ska ständigt vinklas. Imorgon kommer säkert hela avsnittet handla om att Nardos känner sig så hatad och hur elak gruppen varit
Måste säga att Mergim växte lite i mina ögon när han sade att han inte klarar av Joel för att han är cringe. Håller helt med. Klarar inte heller av smygsadisten Joel. Hoppas vid Gud att den tönten hänger löst snart
Kanske är därför BB har tappat så många tittare. Nån som skrev att bb bara hade 22 tusen tittare eller streams. Dom verkar tro att vi tittare inte märker att dom hela tiden vinklar tex nardos så så ser bra ut. Tror inte jag sett något negativt nån gång om nardos o då vet man allt negativt då man ser liven. Det bryts och blir censur när något negativt sker i huset om henne.
2021-04-08, 07:41
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Är det bara jag som insett hur gärna Simon vill heila vid givakt, samt svara generalerna "ja, mein führer!"?

🤣

Jag tycker att det syns på hela honom att det riktigt kryper i kroppen. På utsidan tror jag att han hade gjort så. Simon är så jävla rolig. Jag vill tro att hans humor är gränslös.

Dennis var rätt så kul som rekryt. Han svarade snabbt, högt och stressat vid tilltal. Jävligt underhållande. Jag tror att han och Simon kommer komma lååååångt.

Och sist men inte minst: när det påpekades att det låg en tvål på duschgolvet efter Simons städning; där hade åtminstone jag svarat "det var Joel som tappade den". 😂
2021-04-08, 07:42
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Jag har hört Emelies bortförklaringar till generalen och officerna men jag har också hört Emelies lip och fjäsk för rekryterna. Det är även ett faktum att samma sekund som dom började straffa dåligt uppförande så sa Emelie att Emelie vill tänka på framtida veckor och vill gärna vara populär både för tittarna men främst för deltagarna.

Hon kom quote on quote "In i huset för att skaffa vänner och inte för att bli hatad" end quote.

Emelie snålskjutsar på Nardos, det finns flera bestraffningar som är Emelies idé som Emelie pushat Nardos till att göra sak av för att Emelie är en feg fjortis. Exempelvis den "förnedring" med att tvinga folk att se på när dom äter som Nardos får all hat pga: Emelies idé.

Emelies plan från första början att tvinga rekryter att se på när dom äter men Nardos för all kritik både i och utanför huset. Och vad gör Emelie när bestraffningen verkställs? Hon låtsas som om hon är oskyldig och skådespelar den oskyldiga genom att säga "snELLäää KääN VeeJ Ble kLÄÄRÄ NYY JAG KLÄÄRAR ÄNTE AV ATT foLk tittar på määj när JÄÄG ÄTER" hennes idé från första början, hon ville ha den bestraffningen. Inte bara hennes mat förtjänar att bli bespottad utan även det ena av hennes två falska ansikten bör också bli spottad på.
Nej du.Nadros älskar att få föra talan så Emelie har fått stå i bakgrunden,Emelie får ta över idag..Diktatorn vilar
Senast redigerad av Raskaoverisen 2021-04-08 kl. 07:47.
2021-04-08, 07:49
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Är det bekräftat vilket kön Stephanie har? H*n ser ut som en transa och h*n pratar ofta om att någon ska suga hennes kuk.
Sa hon inte även "fuck my ass!" någon gång den här veckan, när hon blev arg? Har för mig det.

Jag tycker ofta att hennes röst låter tillgjord och som att hon har potential att få till en riktigt mörk stämma, med viljans kraft. 🙃 Men jag vet inte! Spännande.
2021-04-08, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Emelie och Nadros ville det. Madde,Joel och Adrian tyckte inte om förslaget att väcka dem tidigt så
Dem fick sin begäran uppfylld

Men vad fan
2021-04-08, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandja
Skulle dom inte upp 6 idag?

Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Har dem blivit väckta på natten?

Som jag fattat det så ska bb vara stenhårda på sömn och typ den ända regel dem håller stenhårt på är sömn så därför nekade dem generalerna att köra en väckning 06.00
2021-04-08, 08:03
Medlem
Väck Dom Nu Cancer Brother Vekaste Produktionen I Mannaminne
2021-04-08, 08:09
Medlem
BB är inte Big Brother längre utan det är BoliBompa, sovmorgonsvecka istället för militärvecka VÄRDELÖST.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in