Citat:
Ursprungligen postat av
SUKG
Då har du missat en hel del varför hon ej orkar.
Sen ska hon var den som har hand om allt imorgon. Då dompa och alla andra har sagt till Nardos att hon måste backa så Emmie oxå kan få bestämma. Innan dom sa så är för att det har hänt andra saker
Jag har hört Emelies bortförklaringar till generalen och officerna men jag har också hört Emelies lip och fjäsk för rekryterna. Det är även ett faktum att samma sekund som dom började straffa dåligt uppförande så sa Emelie att Emelie vill tänka på framtida veckor och vill gärna vara populär både för tittarna men främst för deltagarna.
Hon kom quote on quote "In i huset för att skaffa vänner och inte för att bli hatad" end quote.
Emelie snålskjutsar på Nardos, det finns flera bestraffningar som är Emelies idé som Emelie pushat Nardos till att göra sak av för att Emelie är en feg fjortis. Exempelvis den "förnedring" med att tvinga folk att se på när dom äter som Nardos får all hat pga: Emelies idé.
Emelies plan från första början att tvinga rekryter att se på när dom äter men Nardos för all kritik både i och utanför huset. Och vad gör Emelie när bestraffningen verkställs? Hon låtsas som om hon är oskyldig och skådespelar den oskyldiga genom att säga "snELLäää KääN VeeJ Ble kLÄÄRÄ NYY JAG KLÄÄRAR ÄNTE AV ATT foLk tittar på määj när JÄÄG ÄTER" hennes idé från första början, hon ville ha den bestraffningen. Inte bara hennes mat förtjänar att bli bespottad utan även det ena av hennes två falska ansikten bör också bli spottad på.