Citat:
Ursprungligen postat av
nvaf
De ryktene jeg har hørt (rus og psykiske problemer), har jeg bare plukket opp her fra forumet ved å følge med her i lang tid. Jeg aner ikke om de stemmer, men ut fra teorien jeg har laget her, har jeg lagt til grunn at de stemmer. Jeg følger med mer enn jeg skriver. Jeg har også fått med meg at RU og TEH har kuttet ut kontakten på facebook. Det andre jeg har skrevet er bare en følelse jeg får ut i fra alt dette. Alt for kort telefonsamtale til å rekke å prate om hyttetur, Haloween osv.
Og jeg har hele tiden hatt en magefølelse på at TH ikke er den skyldige. Jeg får det bedre til å stemme at han eventuelt vil beskytte sønnen.
Jeg håper teorien jeg slenger ut her er feil. Det er helt tragisk hvis sønnen er involvert og hvis det er rus og psykiatri inne bildet. Stakkars familie :-(
En ting er sikkert, når en slik hendelse som dette rammer en familie, så kommer all "dritten" frem, slik det bør, til en viss grad, alt burde belyses, det gode og det vonde, og desverre så blir det jo også slik at noe av dette "skittentøyet" når offenligheten, når saken blir såpass interessant.
Problemet er ikke egentlig at dette når offentligheten, men heller hvordan det tolkes.
Jeg vil tro at de fleste, om ikke alle, familier, har sin skitt de ikke vil dele med offentligheten, problemer innad, noen i familien som er det sorte fåret, og så videre.
Det blir bare så tydelig når man blir gjenstand for en drapsetterforskning.
Så jeg ville ikke umiddelbart tolket sønnens skittentøy som involvering, med mindre det er helt klare, beviselige involveringer i hendelsene som har ført til AEH's død.