2021-04-08, 02:30
Medlem
Ridnes avatar
Så länge inte Judith blir immun imorgon så är jag nöjd. Hoppas hon hänger löst igen på Måndag och att vi får skicka hem henne en gång för alla. Dock tror jag det blir Mergim eller Steph som får lämna för Judith lyckas alltid slippa undan på ett eller annat sätt så har slutat tro att det är möjligt att bli av med henne
2021-04-08, 02:33
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Det är många som lever i förnekelse här i tråden. Är ni självs kära i Ad och vill behålla honom singel för att ni tror att ni har en chans eller vad är grejen? Pinsamt att läsa

Det fina i kråksången är att jag tror inte jag har varit inne i en tråd där en ensam person får så mycket uppmärksamhet. För att egentligen beskriva honom som ointressant så blir det nästintill hysteri. Jag erkänner lätt att jag har uppdiktat Officeren i början men hade ingen aning om att det skulle orsaka en tsunami. Varje litet steg han tar dokumenteras till minsta beståndsdel. Varje ord han säger skall tolkas till en essä, det har inte minsta betydelse om det är positivt eller negativt. Det måste finnas något speciellt med allas vår Officer.
2021-04-08, 02:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Det är många som lever i förnekelse här i tråden. Är ni självs kära i Ad och vill behålla honom singel för att ni tror att ni har en chans eller vad är grejen? Pinsamt att läsa

Men gud , det där va nog det töntigaste jag har läst från dej .

Är nog mer att folk ser på annat sett att det ej finns nått där som kommer bli seriöst mellan dom, ett lite intresse betyder inte att dom är kära och kommer bli ihop.

Precis vad han själv förklarar i huset. Bara för att man sover eller kramar någon betyder det inte att man är kär och att det ska bli nått. AD egna ord
2021-04-08, 02:34
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Så länge inte Judith blir immun imorgon så är jag nöjd. Hoppas hon hänger löst igen på Måndag och att vi får skicka hem henne en gång för alla. Dock tror jag det blir Mergim eller Steph som får lämna för Judith lyckas alltid slippa undan på ett eller annat sätt så har slutat tro att det är möjligt att bli av med henne

Hoppas verkligen inte Jugith löser immunitet. Jag tror det finns en stor chans att hon ryker vid en eventuell omröstning på måndag. Senast hade hon turen att sitta löst mot Alex som ingen backade. Nu blir det betydligt svårare med tanke på att de som sitter löst är betydligt populärare. Vi håller tummarna!
2021-04-08, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
De är störtkära nu enligt cucksen. Så fort de är ute ur huset är bröllopet bokat och klart. Covid kan dra åt helvete, det blir storfest med över 400 inbjudna. Nu kör vi

Hahhaha ja eller hur , är många som tror det nu 😂
2021-04-08, 02:36
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Emelie förstör allting genom att fjäska för rekryterna.

Egentligen borde de som inte klarar uppdraget förlora sin immunitet.

Emelie och Madde.

När Emelie och Nardos promenerade på gården så sa Emelie till och med att hon inte orkade.
Men det passar att sitta immun.

Skulle vara roligt att se om hon fick ett papper där det stod att antingen blev hon tuffare eller så förlorar hon sin titel och immunitet.
Då skulle man få se den riktiga Emelie.

Hon orkat inte för att hon är säker.

Dålig stil att åka snålskjuts på Nardos.

Tävlar man om 1 miljon eller är man på sommarläger med olydiga jättebebisar?
2021-04-08, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir_K
Såg på avsnitt 52 där Nardos och Emelie blir generaler och beter sig allmänt som svin. Allt Kirsty säger är så bristfälligt... Speciellt efter inslaget där det blir tjafs om när generalerna låter några titta på medan de äter McDonalds och hela bråket efteråt. Där är det solklart att generalerna (främst Nardos) gått över gränsen och allt Kirstys analys handlar om är en mening om Steph och sen skippa vad hela inslaget handlade om... Allt vinklas till Nardos och Joels fördel verkligen... sjukligt uppgjort. Att Kirsty får betalt för dessa bristfälliga analyser är under all kritik.

Det är tur man ser live då vet man att , där kommer inte Nardos undan eller joel
2021-04-08, 02:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom

Emelie och Madde.

När Emelie och Nardos promenerade på gården så sa Emelie till och med att hon inte orkade.

Skulle vara roligt att se om hon fick ett papper där det stod att antingen blev hon tuffare eller så förlorar hon sin titel och immunitet.

Då har du missat en hel del varför hon ej orkar.
Sen ska hon var den som har hand om allt imorgon. Då dompa och alla andra har sagt till Nardos att hon måste backa så Emmie oxå kan få bestämma. Innan dom sa så är för att det har hänt andra saker
2021-04-08, 02:43
Medlem
Citat:

Emelie och Madde.

De. Som skulle fått ett sånt papper istället är Madde och AD som ej våga göra nått, AD va as feg idag
2021-04-08, 03:01
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Då har du missat en hel del varför hon ej orkar.
Sen ska hon var den som har hand om allt imorgon. Då dompa och alla andra har sagt till Nardos att hon måste backa så Emmie oxå kan få bestämma. Innan dom sa så är för att det har hänt andra saker

Det låter väldigt bra tycker jag!
Nej jag har inte tid att kolla utom på sammanfattningen.

Emelie måste kämpa så jag hoppas att det går bra imorgon.
2021-04-08, 03:02
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
De. Som skulle fått ett sånt papper istället är Madde och AD som ej våga göra nått, AD va as feg idag

Ja dom ska också få regler som befälhavare.

Som sagt så är det en tävling.
2021-04-08, 03:10
Medlem
Citat:
Det låter väldigt bra tycker jag!
Nej jag har inte tid att kolla utom på sammanfattningen.

Emelie måste kämpa så jag hoppas att det går bra imorgon.

Nja få se beror på om Nardos verkligen backar , så Emelie kan få ta för sig lite. Dompa och AD dom andra får man hoppas på att dom annars säger ifrån till Nardos igen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in