2021-04-08, 02:00
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
TV4 måste ju ta och varna henne eller ge en psykolog det är fan inte nyttigt som hon rantar på, Hon har fått en mani nu i skallen och det är jävligt farligt det som sker...
Hehe.
Vi kan säkert vänta oss en riktigt fin dag imorgon. En svartsjuk Nardos som någon får betala priset för. Hon kommer köra stenhårt med sin Midnight Express stil.
2021-04-08, 02:01
Medlem
Cents4s avatar
Där tog Adrian bort sin arm. Det varade i sisådär 20 minuter. Synd Madde
2021-04-08, 02:01
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Skulle vara jättekul om BB högt i högtalaren frågade "Kan vi få en tumme upp?" just nu :-)
Hahaha.
2021-04-08, 02:02
Medlem
Citat:
Jaja och din besatthet av Nardos inte nyttig heller
Visa mig ett enda inlägg där jag på ngt sätt hyllar Nardos? Tror faktiskt aldrig jag ens skrivit hennes namn förrän nu.
För övrigt tycker jag hon är av den värsta sortens människor som finns och det kryper i skinnet på mig varenda gång jag hör hennes vrålande och evinnerliga malande.

Se så.. bättre kan du, visa mig min besatthet!
2021-04-08, 02:03
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Nu orkar Adrian inte mer och vände på sig.
och??
Har du varit i ngt förhållande eller??
Man ligger håller om och myser ett tag innan man byter position liksom, men kanske det är ngt fel i det som sker månne??
Medlem
Ridnes avatar
Madde är bra enträgen. Trots att Adrian hoppade från säng till säng för att slippa sova bredvid henne så frågade hon om han kunde skeda henne när Joel tvingat ner honom bredvid. Adrian gick med på ca en kvarts skedande för att sedan vända sig om. Då går Madde upp och väcker Dompa som snarkar för att ha en anledning att lägga sig åt andra hållet när hon kommer tillbaka till sängen. När hon lägger sig igen så lägger hon armen om honom istället. Jag antar att Adrian är totalt livrädd nu
Medlem
Tror Adrian saknar att sova med Emelie, då fick han iallfall vara i fred
2021-04-08, 02:04
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Glöm det bara i din fantasi då han har sin plats med Madde serru....
Adrian ser mycket bättre ut än Madde och kommer ha många valmöjligheter. Inget kommer hända mellan dem på utsidan. Vad ska han göra med en desperat 33-åring? När Adrians syster informerar honom och visar klipp hur desperat Madde var sedan dag 1 så kommer det en block på sociala medier.
2021-04-08, 02:06
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hehe.
Vi kan säkert vänta oss en riktigt fin dag imorgon. En svartsjuk Nardos som någon får betala priset för. Hon kommer köra stenhårt med sin Midnight Express stil.
haha svartsjuk som få och vill att veckan ta slut
Ja du Nardos armen verkar leta alla små fel som finns..

Tror inte hon kommer lyckas med sin taktik dem kommer ta i henne i bikten för samtal för det är sjukligt det hon håller på med, Det är en form av psykos där on inbillar sig saker som inte sker eller kommer ske för henne synd och skam att TV4/METER låter skiten fortgå....
2021-04-08, 02:06
Medlem
Ridnes avatar
Madde gav upp. Och Adrian vände ryggen mot henne. Nu ligger de som ett gammalt gift par som inte tagit i varann på 40 år. Rygg mot rygg. Vilken casanova han är den där Adrian 🐦
2021-04-08, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Smärtar mig lite att se henne skumpa runt i hopp om att han instinktivt ska dra henne tätt intill.

Har större behållning av Dompas fyllesnarkningar Stäng munnen för fan haha. Blir så när han inte ligger på sidan och kan skeda Empa

Hahahha blir nog så när han inte ligger på sidan 😂
2021-04-08, 02:07
Medlem
nej tack allihopa för ikväll och god natt
#JusticeForLasse

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här