2021-04-08, 02:08
Medlem
sover Madde o Adrian tillsammans?

Hänt något roligt ikväll annars?
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Adrian ser mycket bättre ut än Madde och kommer ha många valmöjligheter. Inget kommer hända mellan dem på utsidan. Vad ska han göra med en desperat 33-åring? När Adrians syster informerar honom och visar klipp hur desperat Madde var sedan dag 1 så kommer det en block på sociala medier.
Mja men han har valt Madde så det är bara ni accepterar det engång för alla, Tror att hans familj accepterat Madde rätt snabbt redan och sett att hon är bra för han....

Desperat vet jag väl inte har haft en som var lika klängig men tycket det var mer charmigt än desperat, och det gör nog AD också ska du se så bara acceptera det hela"!
Medlem
Anonym396s avatar
Synd att Joel tvingade Adrian att sova med Madde. Det har varit så stelt imorgon om han berättade för rosa sovrummet att han hamnade i säng med Jackie istället efter hur länge de peppade honom.
2021-04-08, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Madde är bra enträgen. Trots att Adrian hoppade från säng till säng för att slippa sova bredvid henne så frågade hon om han kunde skeda henne när Joel tvingat ner honom bredvid. Adrian gick med på ca en kvarts skedande för att sedan vända sig om. Då går Madde upp och väcker Dompa som snarkar för att ha en anledning att lägga sig åt andra hållet när hon kommer tillbaka till sängen. När hon lägger sig igen så lägger hon armen om honom istället. Jag antar att Adrian är totalt livrädd nu

Vad det Madde som sa till han att skeda eller hålla om han ?
2021-04-08, 02:10
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Madde gav upp. Och Adrian vände ryggen mot henne. Nu ligger de som ett gammalt gift par som inte tagit i varann på 40 år. Rygg mot rygg. Vilken casanova han är den där Adrian 🐦

Det där måste vara den mest halvhjärtade skedningen om man ens kan kalla det för skedning jag sett. Kändes forcerat på något sätt, han ville nog bara få det överstökat Addeboy
2021-04-08, 02:11
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Madde gav upp. Och Adrian vände ryggen mot henne. Nu ligger de som ett gammalt gift par som inte tagit i varann på 40 år. Rygg mot rygg. Vilken casanova han är den där Adrian 🐦
Vad surrar du om??
Tycker det är rätt normalt i ett förhållande att det sker dyl saker inte ligger man och håller om varandra hela natten men vad vet jag efter x antal förhållande, Brukar mysa skeden tja 20-30min sedan blir det för varmt efter ett ag så försöker man hitta en favorit position och då blir det regel så som dem ligger!

men visst det kanske är fel för Nardos fansen iom Madde & AD delar säng och myst...
Medlem
Trots att Madde flera gånger reser sig upp för att väcka snarkarna så lägger Adrian armen runt henne så fort hon lägger sig igen. Kan ni idioter sluta vara i förnekelse för det börjar bli jävligt tröttsamt nu och sannerligen svårt för er att hålla er kvar där😂😂
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Vad det Madde som sa till han att skeda eller hålla om han ?

Ja hon frågade om han inte kunde hålla om henne..
2021-04-08, 02:12
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
Det där måste vara den mest halvhjärtade skedningen om man ens kan kalla det för skedning jag sett. Kändes forcerat på något sätt, han ville nog bara få det överstökat Addeboy

Adrian vill bara skeda med papegojor 🐦
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Trots att Madde flera gånger reser sig upp för att väcka snarkarna så lägger Adrian armen runt henne så fort hon lägger sig igen. Kan ni idioter sluta vara i förnekelse för det börjar bli jävligt tröttsamt nu och sannerligen svårt för er att hålla er kvar där😂😂
Nardos fansen ser inte dyl saker som normala personer ser...
Medlem
Börjar bli rädd för Madde, backa för helvete!
En relation ska vara ömsesidig med samtycke, intressant att se vad som skulle hänt om det var ombytta roller......!
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Mja men han har valt Madde så det är bara ni accepterar det engång för alla, Tror att hans familj accepterat Madde rätt snabbt redan och sett att hon är bra för han....

Desperat vet jag väl inte har haft en som var lika klängig men tycket det var mer charmigt än desperat, och det gör nog AD också ska du se så bara acceptera det hela"!

Ja för sjutton. Det kommer säkert. Han är lite buskablyg gossen. Blir riktigt spännande imorgon med Eritrea. Hon kommer få en reality check.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in