Citat:
Ursprungligen postat av
kermith
Mmmmm Madde är extremt lik min fru. Vi skilde oss för ett par år sedan. Vi är dock bästa vänner och snackar varje dag.
Haha ja tänk om det hade varit samma. Jag skulle aldrig tveka att skeda en sådan tjej som Madde även om det inte hade varit något mellan oss. Det är ju skitmysigt än att behöva klia någon i håret varje natt. Den enda orsaken jag kan hitta är att han är gay. Helt ärligt. Det finns ingen annan förklaring och dessutom kan man gissa sig till det genom hans sätt och val. Dessutom att han snackar jämt om sin syster och hennes barn. Han gör tillräckligt för att det inte skall synas så tydligt.
Skönt att höra att ni är vänner än idag.
Skedning är mys. Även om jag sällan skedar min sambo nu. Klassiska ”det blir varmt”

Det måste vara förbannat jobbigt att klia stålull också som han gör. Fattar inte vad som är problemet heller. Han är ju också frikostig och berättar vem av killarna han hade varit tillsammans med om han var tjej. Sen att han håller för när han har småbyxorna på sig och måste ta på och av sig byxor under täcket innan han går upp. Något skumt är det dock.