Citat:
Ursprungligen postat av
rotebro-conny
Grymt!
Jag vet ju sedan andra trådar att du är praktiskt lagd och förmodligen har alla förutsättningar att få till ett kanon-resultat. Ska bli spännande att följa detta, skriv gärna upp på lappen att du ska svara Conny också.

Jo, tjejen kom nyss hem och satte sej i soffan med en mugg kaffe. Frågade om hon brukade måla naglarna och fick en sur blick tillbaka och sa: varje gång vi är ute på kalas eller bilträff är dom målade och hur faen kunde jag missat det. Efter en stund frågade jag om jag skulle måla dom fick till svar: Vad har du gjort nu, vad är det som är trasigt. Hon kollade igenom huset, verkstaden och på gården. Kom in igen och frågade vad jag hade hittat på när hon inte varit hemma på några dagar. Frågade ingen om jag skulle provmåla men nej hon sa att om jag vill snuska runt i sängen får jag vänta tills i morgon då hon är trött.
Så nej, jag är inte betrodd med att måla hennes naglar skulle tro att orsaken är att jag har missat dom gånger dom varit målade.
Hon är inte så jätte glad på mej nu så det gäller att försöka vara gullig resten av kvällen.