2021-04-04, 14:04
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Försökte hålla mig opartisk men kunde inte hålla mig.

Fasen, du har ett stort hjärta
2021-04-04, 14:05
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ungtkaffe
Hur röstar vi ? Judith ut helst.
Nä, Em ska ut!
2021-04-04, 14:05
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Att vara genuin är att vara äkta och trovärdig. Att vända kappan efter vinden (Madde-VV-Adrian-gate som exempel) som hon gör är inte att vara genuin. Att säga att man är "ärlig", för att ha en ursäkt att vara otrevlig, är inte att vara genuin. Att säga att man "är sarkastisk", men i själva verket bara gnäller, är inte att vara genuin. Att säga att man är "crazy", när man är lika stel som Mergimas kvast, är inte att vara genuin. Att säga att man "har stängt av och inte har några känslor längre", när man uppenbart känner SVINmycket, är inte att vara genuin.

Kan fortsätta i en halv evighet, men du förstår min poäng. Hon försöker HELA TIDEN framställa sig som något hon inte är, och det är motsatsen till att vara genuin.

Det finns NOLL genuinitet hos Emelie. Ungefär lika lite som hos VV.

Noterar din analys av Emelie, och förkastar den helt och hållet.
2021-04-04, 14:06
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
''Julia är du borgmästare nu?'' Mergim till Julia

Var det ett skämt för hon är den enda från hans säsong eller var det för att hon är svart i ansiktet?

2021-04-04, 14:07
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Att vara genuin är att vara äkta och trovärdig. Att vända kappan efter vinden (Madde-VV-Adrian-gate som exempel) som hon gör är inte att vara genuin. Att säga att man är "ärlig", för att ha en ursäkt att vara otrevlig, är inte att vara genuin. Att säga att man "är sarkastisk", men i själva verket bara gnäller, är inte att vara genuin. Att säga att man är "crazy", när man är lika stel som Mergimas kvast, är inte att vara genuin. Att säga att man "har stängt av och inte har några känslor längre", när man uppenbart känner SVINmycket, är inte att vara genuin.

Kan fortsätta i en halv evighet, men du förstår min poäng. Hon försöker HELA TIDEN framställa sig som något hon inte är, och det är motsatsen till att vara genuin.

+1
Medlem
Svart-Skalles avatar
Lade min röst på Emelie - hon ska vara kvar.

Madde, Alex och Judith får väldigt gärna åka ut.
Medlem
kermiths avatar
Citat:

Fan, den här säsongen krossar du mitt hjärta Moder. Schysst skrivet.
Jag är singel
2021-04-04, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Noterar din analys av Emelie, och förkastar den helt och hållet.
Ja, det var ju otippat. Har förstått att du kanske inte riktigt besitter förmågan till mer djupgående analyser av människor, så det är helt okej.
2021-04-04, 14:08
Medlem
esetts avatar
Va fan är det för möte, klubben för inbördes beundran. Skäl och skrik på varandra. Orkar inte med sånt här lismande.
2021-04-04, 14:09
Medlem
Rädda Alex Så Vi Kanske Kan Få Ut Judith
2021-04-04, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Staplaren
Madde är ju klart snyggast i huset och kommer aldrig ha problem att få killar.
Judith fattar jag inte vad ni har emot. Utan henne hade dom i huset aldrig fått mat.

Hahahaha men vad fan har du varit ??
Du kan verkligen inte sett programmet .
Definitivt inte live om du tycker att hon ej har gjort nått dum judith .

Hahahaha🤣🤣🤣 pinsamt 🤣🤣
2021-04-04, 14:10
Medlem
Anonym396s avatar
Röstat på Emelie.

Jag bryr mig inte vem som åker av äckliga Judith, desperata Madde och Bölex.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in