2021-04-07, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Var det? Häpnadsväckande, om jag någon gång har ca 2 minuter över som inte kan läggas på viktigare saker som att klia min pung så får jag gå tillbaka och kolla det. Jag är nämligen ganska säker på att du var den som först drog in begrepp som smarthet och intelligens i vårt utbyte.

Hehe, nej, min självbild när det gäller min intelligens är ganska solid, jag har ju papper på det som sagt. Tips inför framtiden när du känner dig i underläge, försök antyda - eller skriv det rakt ut - att jag har liten kuk, det skulle göra betydligt mer ont.

edit: och skaffa för fan en avatar
Vsg:
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Du är uppenbarligen för smart för mig.
Otipp att du är ute och cyklar i din "säkerhet".

Hade du varit så självsäker som du påstår hade du inte känt behovet av att hävda din intelligens så mycket som du gör. Men vi kan säga så, om det får dig att må mindre dåligt.
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag tänkte på afrikaan
Är det rasistiskt.

Nej, men hon drar det vid minsta lilla gnissel från sina sla...f'låt underlydande.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Vackert Haha kan grodor få gåshud?
Haha.
Den var skön Ridne.
Vi har förhud
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Hur många kukar kommer jag behöva få suga av här för att få er alla att rösta på Tanja till vinnare? Hon är lätt mest empatiska, genuint finaste människan på jorden!!! This world does not deserve her 😭😭😭
Det spelar ingen roll. Produktionen och alla influencers har bestämt att Nardos ska vinna.

50 dagar till av Nardospropaganda av Arantxa och Jasmines äckliga syster så kommer jag rösta på apflickan.

Det blir tråkigt att Tanja faller i finalen i både PH och BB. Men produktionen vill ha negerprinsessan som vinnare.
2021-04-07, 22:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Svegarn
Hon fick rop utifrån som var i positiv riktning för henne det fick henne stanna upp och lyssna och sedan bli berörd och glad tror nog det kom glädjetårar
Jaha men dåså blev nästan arg
2021-04-07, 22:24
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Om Adrian skulle varit tjej hade han dejtat Pedram, för att han ”behandlar tjejer sååå bra”
Pissade nästan på mig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Hur många kukar kommer jag behöva få suga av här för att få er alla att rösta på Tanja till vinnare? Hon är lätt mest empatiska, genuint finaste människan på jorden!!! This world does not deserve her 😭😭😭

Hur tänker du med de som inte besitter kukar?

Jag undrar snarare vad jag måste göra för att få folk att rösta ut Simon?
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Ad kollar på Emelie hela tiden och ler och skämtar

Madde har han inte ens kollat på på flera timmar..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Publiksiffran rasar. De har inget val. Det streamas mindre än 22 000 varje dag. Smaka på den siffran. Fundera. Tänk efter. 22 000. Det är en stadsdel i Göteborg. Men det gäller för hela Sverige.

Åh helvete vad lite. Vet du vad den siffran var förra året?
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Gruppen är en jävla mesgrupp som inte tar uppdrag på allvar. Narnia borde belönas stort och alla andra borde straffas hårt, speciellt Simon och Adrian.
Måste hålla med, fast jag gillar Simon.

Mvh
Lil Zingo
2021-04-07, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av michaelscott55
ja
Ja? Älskar Joel
2021-04-07, 22:26
Medlem
Ridnes avatar
Befälbetyg:

General Nardos: Maktkåt och älskar rollen lite väl mycket, men gillar hennes insats mer än mesarnas iaf.

General Emelie: Flyr allt ansvar. Feg och vågar inte göra nåt för att hon inte vill uppröra någon men vill få ut personlig vendetta mot t.ex Steph i skymundan. Dålig general helt enkelt som borde bli degraderad och av med immuniteten.

Befälhavare Joel: Den störste sadisten därinne som beordrar folk att hämta saker åt honom som om de vore hundar och tvingar folk som är hungriga att lukta på pommes. Hade han fått fria tyglar hade det blivit kaos.

Befälhavare Madde: En riktig fegis som bara vill att alla ska kramas och ber om ursäkt för allt.

Befälhavare Adrian: Absolut SÄMST av alla. Feg ögontjänare och tönt som inte vågar nåt för att han vill ha kvar sin status som älskad av huset.

Befälhavare Jaqi: Nästan lika fjantig som Adrian. Allt ska vara kärlek och mys.

Befälhavare Dompa: Den enda som gör det rätt. Vill utöva allt med respekt men med auktoritet. Samtidigt som han är rättvis och är schysst mot rekryterna. Bäst helt enkelt.

Så den som gjort bäst ifrån sig denna vecka är givetvis Dompa! ❤️

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in