2021-04-07, 22:12
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Jaja, han stiger för varje dag!

Tänk att han varit där i typ två veckor och jag vill redan att han (eller Tanja) ska vinna skiten
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeppa
Emelie tjurig för hon "behöver" krama folk nedgradera till rekryt tack

Jag tycker inte det är så konstigt att hon inte gillas och kramas jag tycker inte heller att det är så roligt med folk man inte känner sig bekväm med ska man Sen krama.
Så allt när det gäller Emelie handlar om att hon känner sig obekväm när det kommer till närhet
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av basis
Fördelen (enda?) att Nardos är general/diktator är att vi slipper höra hennes eeeeyyye så ofta!

Precis! Hade varit omöjligt att se programmet om hon var rekryt. Hon är ju som en trasig skiva o gnäller o gnäller o gnäller...vi såg ju hennes potential när hon blev vald till piga under farmenveckan o det var bara ett uppdrag på några timmar!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Gruppen är en jävla mesgrupp som inte tar uppdrag på allvar. Narnia borde belönas stort och alla andra borde straffas hårt, speciellt Simon och Adrian.
Nope, ingen belöning där inte!

Simon gjorde det bra och Tanja gjorde det jävligt bra i lärarrollen! Sami gjorde det ypperligt i samtliga av sina roller. Det går att ta uppdrag på allvar och spela rollerna fullt ut utan att samtidigt vara en maktgalen förtryckare med offerkofta. Jag skulle aldrig någonsin kunna ge cred till ett sådant beteende.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Jag tror de vet att produktionen favoriserar henne och att hon har ett tittarstöd så deltagarna vågar inte konfrontera henne.

Sedan blir alla diskussioner med henne till bråk och utöver det så är Nardos en långsint människa.

Publiksiffran rasar. De har inget val. Det streamas mindre än 22 000 varje dag. Smaka på den siffran. Fundera. Tänk efter. 22 000. Det är en stadsdel i Göteborg. Men det gäller för hela Sverige.
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av upptagetvardet
För en inte helt nykter person med problem att läsa människor... Hur mår de där inne och hur känner de egentligen inför Nardos? Är även befälen rädda för henne?

Jag tror ingen orkar säga emot henne längre, de vet att minsta grej blir till 2h monolog och tjafs.
Förmodligen mår de lite sådär, det är fruktansvärt energikrävande och förjävligt att leva med en narcissist i längden.
Tro mig, jag växte upp med en
2021-04-07, 22:13
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Tänk att han varit där i typ två veckor och jag vill redan att han (eller Tanja) ska vinna skiten

Vet inte om jag är beredd att sträcka mig så långt men top 3 absolut och Tanja vinner.
2021-04-07, 22:14
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Nardos hund i befälsmössa. Vilken karlakarl... inte.
Tänk så här. Du kommer alltid att minnas hennes namn. Nardos. Nardos.
Jag får gåshud.
2021-04-07, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
/woooosh

Det är sorgligt att du tror att jag bryr mig så mycket om din påstådda överintelligens att du måste försvara dig för glatta livet. Det var du som började med "JaG äR VäL iNtE LiKa SmArT sOm dU" så obvi är det någonting JAG gör som stör DIN självbild. Jag kunde inte bry mig mindre om det.
med madderöst "sluta och burk putta nu om vem som är smartast ni är lika smarta båda två"kjamis handhjärta
2021-04-07, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
De är lite lika de där två

Förvisso
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Helt riktigt.

Om Stephanie och Madde hade lekt diktator och gjort samma saker så hade det bara varit kul. Men denna vecka är ännu en Nardosvecka men 10 gånger värre då produktionen har gett henne makt.
Haha, hade ÄLSKAT att se Steffi som en maktfullkomlig diktator..! Men det skulle aldrig hända.. det hade blivit något sånt här:

Steffi: "Okej tio armhävningar för rekryterna! Nu! Eller.. jo, nu! Hm.. okej kanske fem? Fem! Ja fem! Nej två.. eller vänta, det är bättre att jag gör armhävningarna i stället! Ja! Jag ska göra hundra! NU! Ett två tre fyra fem.."

Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Vet inte om jag är beredd att sträcka mig så långt men top 3 absolut och Tanja vinner.

Blaisen. Nardos kommer att ta hela skiten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in