Alltså har barn i min närhet som är 5-8 år gamla, som är bättre på att formulera sig än Nardos
hennes "ja asså ja först.. jag de är.. du.. de är inte okej förschtåru, du e... den du.. e den du tagit... ändå bra för du... det.. du har föschtått de här.. du med rollen oså fattaru" är så stö-rigt
Hon kan inte säga en mening utan att staka sig det är verkligen helt sjukt
Jag hävdar återigen att Adrian förstört denna säsong.
Han och Simon tjurade så mycket igår att de förstörde hela temaveckan. Slår man upp "känslomässig utpressning" i ordboken så kommer en bild på Adrian upp. Så fort något går honom emot så "blir han orolig""rädd""mår dåligt""har känslor" och tittar med valpögon på den tjejen som varit elak mot lille morsgrisen. Det värsta är att det funkar VARJE gång också för att han har alla lindade runt sitt lillfinger därinne. Maken till egocentrisk, manipulativ narcissist som Adrian har jag aldrig tidigare sett. Fattar inte varför han har så mycket fans.
För övrigt tycker jag att kärlekssektledaren Joel visade mest sadistiska tendenser igår som gick runt och försökte tvinga rekryterna att lukta på pommesen. Snacka om maktmissbruk. Det var det jag störde mig mest på igår av allt för det var förnedring. Tänk att det alltid är de som tjatar om kärlek och respekt som är de värsta..
Han satt och flinade när han pratade med Adrian om det så det var nog inte för att vara snäll mot rekryterna. Han kunde knappt hålla flinet inne när han satt där ute och lyssnade på dom när dom pratade. Han golade för han tyckte det var kul att dom var upprörda
Alltså har barn i min närhet som är 5-8 år gamla, som är bättre på att formulera sig än Nardos
hennes "ja asså ja först.. jag de är.. du.. de är inte okej förschtåru, du e... den du.. e den du tagit... ändå bra för du... det.. du har föschtått de här.. du med rollen oså fattaru" är så stö-rigt
Hon kan inte säga en mening utan att staka sig det är verkligen helt sjukt