Du tänkte inte på att Lill Vickan styrde det mesta i bakgrunden igår? Sen skickade hon fram Nardos.
När det sen blev tjafs med deltagarna, satt hon i soffan och njöt. Hon är så jävla falsk och hemsk, så det finns inte!
Mvh
Lil Zingo
nardos styr man inte så lätt. Nardos gör vad Nardos vill med blandade resultat.Jag tycker emelie var mer taktisk som backade när hon märkte vart åt det barkade inom gruppen.
Ja, reglerna brukar vara väldigt bokstavliga, står det inte uttryckligen att man inte får säga det på annat språk så säger BB oftast "det står inget om det" dvs det är godkänt.
Får se om någon är tillräckligt snillrik för att knäcka den lille nöten
Fan, har du kvar texten? Den är borttagen hos adrianochmadde pga en massa DM...hot och annat antar jag!
Hon är en klockren psykopat! Adrian sa till henne att "vi ses på utsidan" när hon gick till Annexet så det är väl det hon tolkar som det. Hon är stoppslut!
Steff/Julia - 14 minuter 30 sekunder. 10 sekunder tillägg om man får säga "fram" och "bak". 190 sekunder tillägg (3 min, 10 sek) om man inte fick säga det.
Fan, har du kvar texten? Den är borttagen hos adrianochmadde pga en massa DM...hot och annat antar jag!
Hon är en klockren psykopat! Adrian sa till henne att "vi ses på utsidan" när hon gick till Annexet så det är väl det hon tolkar som det. Hon är stoppslut!
Steff/Julia - 14 minuter 30 sekunder. 10 sekunder tillägg om man får säga "fram" och "bak". 190 sekunder tillägg (3 min, 10 sek) om man inte fick säga det.