2021-04-07, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Länka hittar inget av det du säger.....

https://imgur.com/uQaN8Ew
2021-04-07, 13:36
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
En konversation med Victoria är läckt på en instagram som heter adrianochmadde, där hon fortsätter sin gate angående att hon och Adrian kommer bli något på utsidan LOL. Hon har även tagit bort sin ursäkt på insta.
Jag känner typ mer hat för henne än vad jag gjorde för Amilia förra säsongen?

Båda är Psykopater!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2021-04-07, 13:37
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Vinner AD idag får han sova i turkosa rummet , finns 1 säng ledig . Eller kommer svansen Madde erbjuda att han ska sova hos henne ? Nardos sover ju inte där då

Hoppas att han vinner INTE!!!!!!!!!!
2021-04-07, 13:38
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Är det någon överenskommelse att man får ha mössa nu eller?
De vet ju vad som händer om de tvingar av PostishAdrian von Syltrygg mössan.
2021-04-07, 13:39
Medlem
Citat:
Antar att det första handlar om Nardos också https://imgur.com/uQaN8Ew
oj oj lil vick förnekar sig inte
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Jävlars vad dum i huvudet du verkar. Är du batikkärring också.

Vad sa du att du var?
Medlem
Varför är Emelie så nere? Hon är ju inte ens med på dom där fjantmötena som Nardos ska hålla. Hon verkar ha glömt bort att även Emelie är general
2021-04-07, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
De vet ju vad som händer om de tvingar av PostishAdrian von Syltrygg mössan.

Tänkte eftersom Juddan in the house också hade mössa att man lättat på det för Bebis-Adrian så att det blev okej för alla.
2021-04-07, 13:41
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Jag håller stenhårt på Tanja men skulle hon uppföra sig som Simon, Adrian och Nardos, eller hulkgråta över sötpommes hade hon inte fått mitt fulla stöd och skrikit mig blå att hon är svinbra och inte gjort något fel.
2021-04-07, 13:41
Medlem
Citat:
Har aldrig sett Tjafs bara korta klipp, ett med Nardos där hon säger "SD är värre än Hitler". Om du orkar så skriv gärna vad hon sagt mer för härligheter.

oj var ska jag börja, det är så himla mycket som är helt uppåt väggarna.. För det första så skriker hon och är oootroligt aggressiv där (1000 ggr värre än i huset) säger emot sig själv, använder härskarteknik och har en otrolig dubbelmoral, hon blir snabbt fysisk och mer eller mindre slåss i ett av programmen.. J

Jag har inte sett alla Tjafs-program (det vågar jag inte för det känns som man tappar alldeles för mkt hjärnceller av att bara kolla på det, haha) men några av sina åsikter hon uttryckt är iaf: det är okej att slå sin man/kille, kallat andra tjejer för h*ra upprepade gånger samt att tjejer och killar inte kan vara vänner om inte den andra är väldigt ful, osäker på hur hon uttryckte sig kring det sista men någonting åt det hållet.
2021-04-07, 13:42
Medlem
Men alltså SNÄLLA. Tittar ni live just nu??? Nardos har redan börjat bråka och återgått till en diktatur i vanlig ordning. Fina Joel råkar komma in under hennes "kvartsamtal" eller vad man nu ska kalla det. Och börjar skrika som en jävla skrama att han inte visar respekt för generalen!! Men snälla var dig själv när du pratar med alla och speciellt när det börjar bli irritation eller bråk. Annars blir det personligt och kränkande om hon bråkar som "generalen" och inte hennes egen person. Tror folk hade förstått henne bättre då, men hon fattar ju uppenbarligen inte sociala koder. Helt otroligt.
2021-04-07, 13:42
Medlem
Hur fan är Tanja så bra människa? FATTAR INTE hur man kan vara så bra? Ändå fast hon inte är min favorit förtjänar hon 100% att vinna Big Brother 2021

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in