2021-04-07, 15:50
Medlem
__Alez__s avatar
Hund vänster, blomkruka höger, cykel fram och kylskåp bak...
2021-04-07, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag ser fram emot Adrian och J. Tror Adrian kommer få flipp på henne

Haha ja tror jag med.
Om jag va julia skulle jag få flipp på steph ”ehhh” nu också
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Är du helt säker på detta?
Å andra sidan vem skulle de egentligen kunna välja för att få det rättvist när man ser lagen. Men det är ju allmänt känt att Jackie eller Nardos I laget är i princip förlust, utom Officeren får bestämma helheten. Men nu är båda viktiga i den här tävlingen.
Lagen känns ganska rättvisa trots allt. Det är ju inte direkt många hjärnceller deltagarna har i huset så alla är ungefär lika kassa på detta innan man sett dem försöka.
Medlem
Vi såg ju hur det gick för hispiga Jackie när hon skulle bygga med klossar. Frågan är väl om Adrian tänker fuska med sina glasögon igen denna gång
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
En konversation med Victoria är läckt på en instagram som heter adrianochmadde, där hon fortsätter sin gate angående att hon och Adrian kommer bli något på utsidan LOL. Hon har även tagit bort sin ursäkt på insta.
Jag känner typ mer hat för henne än vad jag gjorde för Amilia förra säsongen?

Fan, har du kvar texten? Den är borttagen hos adrianochmadde pga en massa DM...hot och annat antar jag!

Hon är en klockren psykopat! Adrian sa till henne att "vi ses på utsidan" när hon gick till Annexet så det är väl det hon tolkar som det. Hon är stoppslut!
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Det kommer inte Mergim heller så var lugn, dom får vänta tills imorgon. Mergim kommer flippa sönder oavsett om han styr eller skriker
Hoppas du har rätt. Jullan måste vara kvar utav de två.
2021-04-07, 15:52
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galantes
Ett av skälen till att jag också hänger här. Att följa inläggen är litegrann som ett extra lager på BB där samtliga skribenter är deltagare i en studie av mänskligt beteende

Ja, och det är verkligen lika viktigt att följa denna tråden som att se BB live!
2021-04-07, 15:52
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Det vore mycket enklare om den som ropar instruktioner bara säger vilken spak föraren ska trycka, i stället för att säga åt vilket håll tanken ska (så att föraren måste tänka tvärtom hela tiden)...
Går tyvärr inte med dessa individer.
Skulle fucka upp indtruktörens hjärna totalt, det verkar vara nog att försöka ropa enkla instruktioner?
Att ta det på engelska är det enda smarta alternativet.
2021-04-07, 15:53
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Lagen känns ganska rättvisa trots allt. Det är ju inte direkt många hjärnceller deltagarna har i huset så alla är ungefär lika kassa på detta innan man sett dem försöka.
Känns ju så ändå, förutom att Jackie behöver ladda upp med flera cigg för att hålla sig lugn och fin.
Och de får inte röka nu.
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Fan lasse lite kultur är bara bra. Se det positivt

Medlem
elimes avatar
Adrian kommer tycka att han ska köra men allt hänger ju på den som ska förklara vilket då kommer bli kaos med kaosjacki
Medlem
Anonym396s avatar
Kan inte Steph skillnaden på höger och vänster? Jag hade fått panik.

Och hennes jävla ''ehhh''.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in