2021-04-07, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Ja, ett annat exempel är ju: Sophia 4 röster, Wrenkler 3. Tar Sophia sin immunitet efter omröstningen så åker Wrenkler. Men tar hon den innan omröstningen så kan det bli 4 röster på någon annan än Wrenkler, och då åker denne ut istället.
Och A 3, B 2 och Sophia 2. Tar Sophia istället immuniteten innan omröstningen kan det sluta i 4 B, 3 A.
2021-04-07, 15:33
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Wanker kan massor om muskelbyggnad....i teorin. Hans enda erfarenhet av en fri vikt är nog när han tappade skateboarden på stortån och den svullnade upp.

Ja Wrenkler's teorier känns lite udda: Om jag som är så lång böjer mig ner och plockar ETT blåbär så gör jag av med mer energi än en kortare person och jag är längre än kvinnorna i laget.

Öhhh? VEM plockar ETT blåbär i taget och reser sig upp mellan varje blåbär??? Jo Wrenkler tydligen = annorlunda och icke effektiv teknik i Blåbärsskogen må jag säga
2021-04-07, 15:33
Medlem
Jag tror immuniteten bara kan användas efter att rösterna lagts.
2021-04-07, 15:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PelageZin
Bläddrat bak ett 10-tal sidor utan resultat. Jag kan inte vara den enda som är nyfiken och missat detta?

Om jag inte är helt ute och cyklar så vill jag minnas att Olivia hade attackerat en kvinnlig taxichaufför i centrala Stockholm till följd av ett betalningsbråk.
2021-04-07, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av As-33-15-4-p
Lite efterblivna blir dem nog alla av bristen på mat, men det riktiga problemet ligger nog i att hon lilltjejen ser ned på Wrenkler. Hon kan inte hantera att han vet mer än henne och därav måste hon ta till diskussion så fort han hävdar något. Det spelar ingen roll att hon uppenbarligen har totalt fel i alla diskussioner vi fått se då hennes starkare ställning i gruppen gör att hon inte behöver ta åt sig.

Tror med att hon ser ner på Wrenkler. Hon hade nog inte vågat bli så arg på honom ifall han inte varit utanför i gruppen, nu är det hon som har hela gruppen bakom sig. Onödigt att hon drar in att han är socialtobegåvad eller vad hon sa.

Wrenkler spelar inte sina kort rätt, men han vågar iaf stå upp för sig själv.
2021-04-07, 15:40
Avslutad
Citat:
Johanna och Elias eller Dennis i år. Absolut.

Tror mer på Johanna och Elias eller möjligen Olivia och Elias i så fall. Dennis har ju pratat en del om att han saknar sin sambo. Ludvig hade nog inte heller tackat nej till Johanna men magkänslan säger att Ludvig är en sådan figur som bara blir friendzonad.
2021-04-07, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prinsessbakelse
Tror mer på Johanna och Elias eller möjligen Olivia och Elias i så fall. Dennis har ju pratat en del om att han saknar sin sambo. Ludvig hade nog inte heller tackat nej till Johanna men magkänslan säger att Ludvig är en sådan figur som bara blir friendzonad.

Är inte Elias bög?
2021-04-07, 15:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sirap.
Är inte Elias bög?

Nej, det tror jag inte? Inte vad jag vet i alla fall.
2021-04-07, 15:50
Avslutad
Massa-gravitation-höjd-Wrenkler

Senast redigerad av Sinlo89 2021-04-07 kl. 15:52.
2021-04-07, 16:03
Medlem
I år kommer personer här spoila vinnaren natten till finaldagen...
2021-04-07, 16:27
Medlem
De kommer få frågan efter att rösterna är lagda men inte räknade om någon vill spela ut sin immunitet.

Det gör att personer som som sitter på immunitet måste tänka till en extra gång. Det gör också så att den stora pakten måste splitta sina röster vilket gör att den lilla gruppen kan ta ut någon från den stora.

Men tv4 gör väl allt så jävla kass! Det skulle finnas immuniter ute redan nu i skogen, sen så skulle Anders fråga varje Öråd om någon vill spela ut en.

F.ö kung wrenkler!
2021-04-07, 16:47
Medlem
Citat:
I frälsarens dilemma, i början av avsnitt 2. Sophia skickades ju dit av lag Nord och valde mellan att gräva för en hemlig immunitet men riskera nackdel i Robinsontävlingen och gräva för ett tändstål. Hon kan använda den i valfritt öråd för att ta bort sina röster.
Tack för den infon, minnet är bra men kort ibland.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in