Citat:
Ursprungligen postat av
Tjejenduvillha
Ja hon är duktig på att vända på situationer.. När hon har betett sig dåligt och någon vågar säga ifrån så vänder hon på det och får den andra att be om ursäkt, trots att det kan vara att hon är den som gjort fel... Nej, det är ett fucked up beteende och folk borde verkligen öppna ögonen kring vad hon säger och hur hon beter sig.
En sak som slagit mig många ggr är att hon säger ofta "du SKA visa mig respekt, det handlar om respekt blabla" medans vettiga människor fattar att respekt är inget man bara kan KRÄVA utan det är något man FÖRTJÄNAR, behandla andra såsom du själv vill bli behandlad, men det gör hon ju defintivt inte.
Ja, hon är så duktig på det att det är obehagligt. Får verkligen flashbacks till psykisk misshandel när jag ser hur hon aldrig tar ansvar över sitt eget beteende, utan alltid får alla att trippa på tå runt henne och be om ursäkt för saker de inte ens ska behöva be om ursäkt för. Jag HOPPAS att den här veckan gör att fler ser henne för vad hon är, men tror tyvärr många har henne på en så hög piedestal att de inte når att plocka ner henne.
Men jaaaaa, har också tänkt på det. Hon ska få respekt i alla lägen, jämt, men hon behöver aldrig visa någon annan samma respekt. Och ingen säger något om det?!?!?! Som Simon när de snackade innan, eller Adrian, han blir som en kuvad jävla hund runt henne och det är fan obehagligt (och jobbigt pga flashbacks) att se.