2021-04-07, 14:07
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
oj var ska jag börja, det är så himla mycket som är helt uppåt väggarna.. För det första så skriker hon och är oootroligt aggressiv där (1000 ggr värre än i huset) säger emot sig själv, använder härskarteknik och har en otrolig dubbelmoral, hon blir snabbt fysisk och mer eller mindre slåss i ett av programmen.. J

Jag har inte sett alla Tjafs-program (det vågar jag inte för det känns som man tappar alldeles för mkt hjärnceller av att bara kolla på det, haha) men några av sina åsikter hon uttryckt är iaf: det är okej att slå sin man/kille, kallat andra tjejer för h*ra upprepade gånger samt att tjejer och killar inte kan vara vänner om inte den andra är väldigt ful, osäker på hur hon uttryckte sig kring det sista men någonting åt det hållet.
🙄
Vafan skriver du!?
Och denna så kallade "stjärna" är alltid headhuntad av Tv4 till Big Brother??

Bra jobbat era jävla idioter, ni har härmed förbrukat er rättighet till (nästan) fri sjukvård!

Totalt inkompetent produktion, på gränsen till landsförräderi! 💀
2021-04-07, 14:08
Medlem
likebananass avatar
Haha så detta är BB 2021. Ligga i soffan. In med blåvalen som klipper varenda jävel därinne. Hur fan kan Jullan låta detta hända, eller är hon också PK nu.
2021-04-07, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Garanterat kommer hon det. Du skulle hört henne inatt när hon satt på fyllan, garvade och var fan högre än molnen och sa att hon hade fjärilar i magen för att Adrian hade lagt sig bakom henne i sängen. ”Sen satte han en hand runt mig ÅÅÅÅ DET VAR SÅ MYSIGT jag vill bara myyyyyysa”

Det.var.så.jävla.pinsamt

Tror dok när han kommer till gamla sovrummet kommer han sova med Nardos igen
2021-04-07, 14:09
Medlem
Dags för brev och tävling nu! fingertoppskänsla produktionen
2021-04-07, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Men låt oss bortse från denna generalgrej, hon har faktiskt haft ett sätt där hon ser sig själv som den som står över andra, så fort någon säger ifrån till henne så drar hon det så långt och börjar prata om sin uppväxt och trauman för att de aldrig ska våga säga åt henne igen, vilket hon lyckas med för det är få som vågar att konfrontera henne och när de väl gör det så slutar det alltid med att det är de som får be om ursäkt..
jag vet inte vilket klusterfuck hon tillhör däremot är hon mästare i att spela martyr och manipulera till sin fördel.Det enklaste man kan lära sig här i livet är att kunna be om ursäkt och säga "nej nu hade jag fel" men det är som att blandar ihop att ha fel med att vara underlägsen.Mindervärdeskomplex?
2021-04-07, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Jaså. Helsvensk är han nog knappast det kan väl Stevie Wonder intyga. Balkan är mitt starkaste tips. Minst en förälder.

Det roliga är att han har sagt att han är helsvensk! Även sagt båda föräldrarnas namn under heta stolen och båda namnen var riktigt typiska svenska namn.
2021-04-07, 14:11
Medlem
Varför fortsätta ens kolla på skiten? Vicky precis avslöjat att produktionen redan valt Nardos som vinnare och att de kommer rigga sönder resten av säsongen to accomplish that och inte låta någon annan komma nära titeln
2021-04-07, 14:13
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Hahahaha du målade upp det helt underbart.
Raffa, livvakterna och alla hans brudar. Blir en del covidtest för att få in den "yrkes kriminele" gängbossen.
basebolrack hahahaha JAG DÖR OCKSÅ!!

<3 sann glädje att se dig igen min son!
Så fort Jullan klev innanför dörrarna så tänkte jag på dig! Olga finns inte längre, men var inte ledsen för det min son, Jullan mår mycket bättre utan henne. Hon skiner på alla sätt! Vi som upplevde Olga kommer vara evigt tacksamma. Men Jullan vi ser i år är #UpgradedVersion

Visa ord syster!!!!!!!!! du har så rätt jag ska inte vara lessen över olga för JULLAN glänser som aldrig förr och det gör mig glad att hon verkar lycklig

jag tappade hakan när hon kom in med sin JULLANAURA, wow alltså.

#Upgradedversion #JULLANAURA #LYCKLIG #VISSYSTER #NOOLGAONLYJULLAN
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Varför fortsätta ens kolla på skiten? Vicky precis avslöjat att produktionen redan valt Nardos som vinnare och att de kommer rigga sönder resten av säsongen to accomplish that och inte låta någon annan komma nära titeln
Tanja kommer säkert bli utslängd.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Men hon inte i han....

Intresse finns från Emelie oxå , men hon är för bly att öppna upp sig för kärlek i huset . Hon har svårt att lita på killar så lär ta ett tag , det har hon sagt själv. Att hon måste lita på dom först, men istället kan hon bli rädd och säga saker istället och backa.

Men vem vet dompa kanske river ner hennes mur . Går sakta men säkert , han ger inte upp, kysste henne 2 gånger igår, han ville inte lägga sig förens han hade gjort det
Senast redigerad av SUKG 2021-04-07 kl. 14:18.
2021-04-07, 14:14
Medlem
Kan det hända nått snart , live är as tråkig just nu
2021-04-07, 14:14
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Driverdumedmigelle
Det roliga är att han har sagt att han är helsvensk! Även sagt båda föräldrarnas namn under heta stolen och båda namnen var riktigt typiska svenska namn.
Jaha, men det skulle väl säkert många säga som är välintegrerade och födda i Sverige. Inget fel på killen men han är knappast helsvensk. Snackar inte om hårfärg utan ansikte och annat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in