2021-04-07, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Där har du faktiskt en bra och viktig poäng, låt oss hoppas att folk tar sitt förnuft till fånga så att hon inte går och vinner..

Shit. Lugn. Hon är (var) bra att ha som general. Men nästa vecka är hon återigen sitt gamla Nardos. Försctåååru! 😉

Tror att hon kommer att tappa många röster. Hon får mersmak nu och kommer inte vilja släppa rollen.
2021-04-07, 13:59
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Här är en länk till sms.
Haha.
Vidriga Vicky var ju redan bös förra året. Menar hon att hon skulle få ihop det med prettyboy. Det var likadant förra året. Hon får hålla sig till det afrikanska fotbollslaget. Hon har nog kanske chansen där.
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lassed69
Hehe... Ja, hon kommer inte vekna!
Ang bergochdalbana, så håller jag på dina motståndare igår.. Har varit rena rulltrappan neråt för mig denna säsongen kan jag säga...

Ja det förstår jag. Från att nästan vara obesegrade förra säsongen till en nedåtgående trend är inte kul. Ni har haft otroligt otur med skador, men det var ett steg framåt spelmässigt mot arsenal sist. Gillar Klopps fotboll faktiskt
Medlem
När är tävlingen?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
I know, har sett Tjafs och kräääktes på henne då. Och kräääääks på henne nu. Hennes brist på självinsikt är det absolut värsta imo, och hennes jävla manipulationstekniker. OCH ATT INGEN FUCKING SÄTTER NER FOTEN MOT HENNE.

Hon tar det ju fööör långt. Inte ens kul längre liksom. Hon gör ju allt det här för att hon älskar att vara i fokus (både i huset och i tv).

Ja hon är duktig på att vända på situationer.. När hon har betett sig dåligt och någon vågar säga ifrån så vänder hon på det och får den andra att be om ursäkt, trots att det kan vara att hon är den som gjort fel... Nej, det är ett fucked up beteende och folk borde verkligen öppna ögonen kring vad hon säger och hur hon beter sig.

En sak som slagit mig många ggr är att hon säger ofta "du SKA visa mig respekt, det handlar om respekt blabla" medans vettiga människor fattar att respekt är inget man bara kan KRÄVA utan det är något man FÖRTJÄNAR, behandla andra såsom du själv vill bli behandlad, men det gör hon ju defintivt inte.
2021-04-07, 14:01
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lassed69
Har för mig att han kallade sig för helsvensk direkt när han kom in... (För att många tycker att han ser Balkansk ut)
Jaså. Helsvensk är han nog knappast det kan väl Stevie Wonder intyga. Balkan är mitt starkaste tips. Minst en förälder.
2021-04-07, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Hon verkar också tro att eftersom hon har blivit utnämnd till general i BB-huset så betyder det inte bara att hon hade klarat av lumpen lätt, hon har rentav REDAN GJORT lumpen. I hennes huvud, naturligtvis.

Som med hennes Paris-pojkvän hon hade i ett par år, på distans såklart, men som tydligen inte hade fattat att de varit ihop hela den tiden när hon kom på besök en gång...
javisst ja hon har avancerat i graderna snabbt här. Lumpen...det är under hennes värdighet vid det här laget.
2021-04-07, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Ta bort Nardos från sin generalposition, jag spyr på henne

+1

Men måste medge att hon är ett bra exempel på det historiska uttrycket : "Jag lydde bara order" Skulle inte direkt säga att det hjälpte tyskarna i Nürnberg men intressant att se att det även är applicerbart på en maktgalen 23 åring i ett tv-program
2021-04-07, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Lil Zingo

Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Han var ju redan inne? Ska han in igen?

Han har varit inne, vet ej om han kommer igen
2021-04-07, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikase
Shit. Lugn. Hon är (var) bra att ha som general. Men nästa vecka är hon återigen sitt gamla Nardos. Försctåååru! 😉

Tror att hon kommer att tappa många röster. Hon får mersmak nu och kommer inte vilja släppa rollen.

Men låt oss bortse från denna generalgrej, hon har faktiskt haft ett sätt där hon ser sig själv som den som står över andra, så fort någon säger ifrån till henne så drar hon det så långt och börjar prata om sin uppväxt och trauman för att de aldrig ska våga säga åt henne igen, vilket hon lyckas med för det är få som vågar att konfrontera henne och när de väl gör det så slutar det alltid med att det är de som får be om ursäkt..
2021-04-07, 14:05
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Ja det förstår jag. Från att nästan vara obesegrade förra säsongen till en nedåtgående trend är inte kul. Ni har haft otroligt otur med skador, men det var ett steg framåt spelmässigt mot arsenal sist. Gillar Klopps fotboll faktiskt

Tack, ja det blev ett riktigt lyft när han kom till klubben. Jag har varit fan sedan 70-talet och då vann vi ju allt.. Men efter ett bra 80-tal blev det riktigt öken i 25år.... Så han har givit hoppet tillbaka. Tyckte dock det såg rätt bra ut i början av denna säsongen trots alla skador! Men så rasade allt runt nyår! Bara att bita ihop o komma igen. Får hoppas på plats 4 och ny CL säsong nästa år!
Hoppas ni vinner El Clasico i helgen och går förbi A.M i tabellen snart. Har svårt för dem.....
2021-04-07, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Så Adrian hade sagt det till Madde?

Han sa det till Emelie när dom satt ihop, sen har han tydligen sagt det till Madde jA, eller annars så har hon sett det innan hon kom in.
Var Madde som dropp det igår till Emelie om hans hår . Emelie sa inget om det så mycket .

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in