2021-04-07, 13:48
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Hon återkommer till det hela tiden, "generalen förtjänar respekt, ni utmanade mig, därför var jag hård"

Hon har inte tagit till sig något överhuvudtaget. Tvättäkta sadist och narcissist.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
hon är en fruktansvärd människa i Tjafs och tyvärr verkar hon ju uppenbarligen sakna självinsikt så nej jag tror inte hon har ändrat sina åsikter kring någonting hon sagt utan bara tänker lite mer på HUR hon säger det...

Jag tyckte det var lite kul att de gick in för sina roller, på samma sätt som att Adrian och Simon sparkade bakut och stod upp mot det. Men man måste förstå när det räcker, Filip Dikmen hade ju rätt, hon är mer eller mindre som Hitler....
I know, har sett Tjafs och kräääktes på henne då. Och kräääääks på henne nu. Hennes brist på självinsikt är det absolut värsta imo, och hennes jävla manipulationstekniker. OCH ATT INGEN FUCKING SÄTTER NER FOTEN MOT HENNE.

Hon tar det ju fööör långt. Inte ens kul längre liksom. Hon gör ju allt det här för att hon älskar att vara i fokus (både i huset och i tv).
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Har inte kollat idag. Har inte Nardos blivit ett dugg bättre än igår alltså?

Välkommen tillbaka!! Trodde du lämnade in igår när det ballade ur.....
Grattis till segern i går kväll med förresten (om du nu håller på Gutis gamla lag...)

Morgonen började väl rätt ok, men nu håller det på att spåra ur igen! Kvartsamtal....
Kommer det in lite dricka under em/kvällen så blir det nog kaos igen..
2021-04-07, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urkellitow
Alltså enmelie hur fan kan folk inte se igenom hennes äckliga falskhet?!?!? Igår kväll kom dom överens att emmelie skulle vara "den hårda" idag eftersom hon taktiskt höll sig borta igår så nardos fick all skit. "Ja absolut jag kan göra de imon" sa äckel horan. Nu gråter hon och kastar nardos under bussen så fort hon får chansen. Hur kan folk inte se igenom detta vidriga horbarb

Fast det var Nardos som ville hon skulle vara hårdare . Hon ville inte det men Nardos övertala henne igår och tillslut sa hon ja.
Medlem
likebananass avatar
Varfan kommer han Dennis ifrån.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Tack för svar! Herregud Då förstår jag hennes snack i huset om att visa en annan sida eller vad det är hon brukar säga. Samt att hon fått hat förut (snyft...).

Ja men exakt, och jag tycker inte att hon visat en annan sida förutom att den är vääldigt mkt mer nedtonad... Skrämmande om/att hon är en förebild för unga tjejer.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Har inte kollat idag. Har inte Nardos blivit ett dugg bättre än igår alltså?
Men trooooor du deeeet sjäääälv elleeeeer

hon blir ba värre och värre
2021-04-07, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Helt rätt. Hoppas bara inte produktionen och alla influencers stjäl vinsten från Tanja och ger den till apflickan.

Risken är stor att vinsten inte går till henne alla förlitar sig på ”hennes” följare. Tanja kommer tyvärr inte klara sig mot nardos i en omröstning på grund av hetsen på instagram. Sorgligt men sant. Tanjas vinst kommer att bli stulen!
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
jag tror det är hon själv det är så skevt så jag vet inte om jag ska skratta eller gråta

Hon släpper inte sin roll en endaste sekund. Nästan lite läskigt, som att hon tror hon är en general på riktigt
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Jag håller stenhårt på Tanja men skulle hon uppföra sig som Simon, Adrian och Nardos, eller hulkgråta över sötpommes hade hon inte fått mitt fulla stöd och skrikit mig blå att hon är svinbra och inte gjort något fel.

+1
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Har Emelie mens eller vad är fel på henne idag?

Bakis
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Nu har ”adrianochmadde” raderat smsen som låg uppe på sin story från Vickan...
Vilka sms? Vad stod det?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in