2021-04-07, 13:31
Medlem
Vinner AD idag får han sova i turkosa rummet , finns 1 säng ledig . Eller kommer svansen Madde erbjuda att han ska sova hos henne ? Nardos sover ju inte där då
2021-04-07, 13:31
Medlem
Men alltså snälla Nardos, det här börjar bli sinnessjukt. Nu när hon ska prata med alla om välmåendet hos enskild person så ska hon ändå stå där och skrika givakt och hålla på. Känsligaste punken just nu är Adrian och ändå står hon där och tillrättavisar hans givakt när dom står själva i rummet. Vad är det hon inte förstår??? Hur kan det inte ha gått in??? Känner bara att jag blir seriöst orolig, vad får henne att tro att det här är normalt?? Nej jag vet inte längre vad jag ska skriva, mållös är bara ordet.
2021-04-07, 13:32
Medlem
Hydraulslangens avatar
Är det en inhyrd B-skådis som spelar denna "Nardos"?
Kan ju inte finnas en sån efterbliven människa med så patetisk utveckksstörd vokabulär på riktigt!?

Öhh fattaru ÄHHH RESPEKT jag LEDIG såhär ÄHHH liksom ÖHHH givakt ÖHH General RESPEKT jag fattaru ÖHHH jag ångrar varför ÖHH fattaru ÄHH fucking ÖHH givakt RESPEKT General ÖHHH personligt RESPEKT förshhtårdu ÖHHH jag fattaru ÖHH själv RESPEKT vasaru? GIVAKT Vad? Snälla ÖHH förshhtåru ÖHHH mig fattaru RESPEKT General snäll ÖHHH mig RESPEKT fattaru ÖHHH!

Klarar inte mera av denna psykiska tortyr, går nu ut och hoppar in i snöslungan när den går på högsta varvtal!

ÖHH FATTATRU ÖHH FÖRSHHTÅRDU RESPEKT
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-07 kl. 13:36.
2021-04-07, 13:32
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
En konversation med Victoria är läckt på en instagram som heter adrianochmadde, där hon fortsätter sin gate angående att hon och Adrian kommer bli något på utsidan LOL. Hon har även tagit bort sin ursäkt på insta.
Jag känner typ mer hat för henne än vad jag gjorde för Amilia förra säsongen?
Länka hittar inget av det du säger.....
2021-04-07, 13:33
Medlem
Chandler Bings avatar
Nu ser man vad lite makt kan göra med människor. Nardos är fruktansvärd i denna position
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Räknar du in nu att Emelie sa igår att hon skulle vara hård idag?

Var ju mer Nardos som sa till Emelie att hon ska vara den hårda idag
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Vinner AD idag får han sova i turkosa rummet , finns 1 säng ledig . Eller kommer svansen Madde erbjuda att han ska sova hos henne ? Nardos sover ju inte där då
Svansen behöver inte följa han kommer lägga sig med Madde nu mer....
Dem har skedat redan så han vet vad han vill AD och visar det han känner då han vill....
2021-04-07, 13:34
Medlem
Ibland blir jag också lack. Då slutar man tangentbordskriga och tar en paus.

Men nu får ni skärpa er.
2021-04-07, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
En konversation med Victoria är läckt på en instagram som heter adrianochmadde, där hon fortsätter sin gate angående att hon och Adrian kommer bli något på utsidan LOL. Hon har även tagit bort sin ursäkt på insta.
Jag känner typ mer hat för henne än vad jag gjorde för Amilia förra säsongen?

Antar att det första handlar om Nardos också https://imgur.com/uQaN8Ew
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Ibland blir jag också lack. Då slutar man tangentbordskriga och tar en paus.

Men nu får ni skärpa er.
Negern bör skärpa sig vännen.
Medlem
xrlpyts avatar
Hon återkommer till det hela tiden, "generalen förtjänar respekt, ni utmanade mig, därför var jag hård"

Hon har inte tagit till sig något överhuvudtaget. Tvättäkta sadist och narcissist.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG

Garanterat kommer hon det. Du skulle hört henne inatt när hon satt på fyllan, garvade och var fan högre än molnen och sa att hon hade fjärilar i magen för att Adrian hade lagt sig bakom henne i sängen. ”Sen satte han en hand runt mig ÅÅÅÅ DET VAR SÅ MYSIGT jag vill bara myyyyyysa”

Det.var.så.jävla.pinsamt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in