2021-04-07, 12:11
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag såg i princip ingenting av bb igår. Läste lite snabbt här att Simon betett sig illa.

Eftersom jag knappt såg något så förstår jag att jag inte har hela bilden men var det så att Simon "tappade det" för att Nardos betedde sig helt jävla galet?

Hon säger ju bara att hon är "i en roll" men till och med när det är allvar och bråk så kan hon inte fatta att hon ska släppa sin roll utan fortsätter med sitt jävla "generalsnack".

Har nardos tappat det helt eller Simon tappat det helt? Behöver inte veta exakt vad som hände utan mer nyfiken på vem av dom som tappat det eftersom jag inte såg igår.
Nardos tar rollen på allvar och inte kan balansera upp det med att det är en lek fortf, Simon tog inte emot den skit hon kväste ur sig i fyllan och annat..
Så Nardos måste tagga ned och Simon måste kunna få be om ursäkt men allt handlar om Nardos i alla lägen offerkoftan är stor på hon!
Medlem
Citat:
Jag såg i princip ingenting av bb igår. Läste lite snabbt här att Simon betett sig illa.

Eftersom jag knappt såg något så förstår jag att jag inte har hela bilden men var det så att Simon "tappade det" för att Nardos betedde sig helt jävla galet?

Hon säger ju bara att hon är "i en roll" men till och med när det är allvar och bråk så kan hon inte fatta att hon ska släppa sin roll utan fortsätter med sitt jävla "generalsnack".

Har nardos tappat det helt eller Simon tappat det helt? Behöver inte veta exakt vad som hände utan mer nyfiken på vem av dom som tappat det eftersom jag inte såg igår.

Nardos har tappat det. Maktgalen x1000. Tyvärr är PK-maffian på hennes sida fortfarande vilket gör mig mörkrädd.
Hon låter ingen diskutera hennes beteende och hon skyller på alla andra, hela tiden.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Auto på Simon nu för fan BB så det blir lite fart på huset. Gör ett exempel av honom. Han kommer inte åka ut ändå.

Vad ska han få auto för? Har missat liven.
Medlem
Sekten kommer driva på badbollens offerkofta ännu mer nu. Orkar verkligen inte.
2021-04-07, 12:12
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Du dillar som negern nu. Gillar du plåga djur också.
Du tycker det är underbart att Simon förstört veckouppdraget?Simon
2021-04-07, 12:13
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Nardos tar rollen på alvar och inte kan balansera upp det med att det är en lek fortf, Simon tog inte emot den skit hon kväste ur sig i fyllan och annat..
Så Nardos måste tagga ned och Simon måste kunna få be om ursäkt men allt handlar om Nardos i alla lägen offerkoftan är stor på hon!

Tack 😊

Det var så jag uppfattade det också.
Medlem
Blaisens avatar
Simon sköter det här bättre än vad jag hade gjort men HON LYSSNAR INTE!!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Hur vet du att han är praktikant? Hahaah

Det är bara jag som kallar han det, gjorde jag förra säsongen också.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Nardos tar rollen på alvar och inte kan balansera upp det med att det är en lek fortf, Simon tog inte emot den skit hon kväste ur sig i fyllan och annat..

En afrikansk städerska som får sin önskan uppfylld att trycka ner andra. Efter BB tillbaka till förorten och blir en vanlig neger ingen bryr sig om.
2021-04-07, 12:14
Medlem
Nardos återigen i en diskussion....

”Vänta, vänta, vänta”

Hon har snackat om respekt i 24 h men visar ingen annan respekt när hon för en diskussion
Medlem
Citat:
Vad ska han få auto för? Har missat liven.

Igår lackade han ur på generalerna. Spottade (eller låtsas spottade) i Emelies mat, kallade dom parasiter, hotade nardos att fysiskt trycka ut henne ur gymmet om hon inte gick ut bla
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Det är bara jag som kallar han det, gjorde jag förra säsongen också.

Men är du säker på att det är en och samma person som sköter kamerorna på helgen? 😆

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in