2021-04-07, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Ja nu ja. Men aldrig tidigare har man fått pakta när nomineringar drar igång. Varför skulle det vara så nu?

Vi får väl se när/om vi kommer dit, får hoppas det sker nästa vecka
Medlem
Paladins avatar
Auto på Simon nu för fan BB så det blir lite fart på huset. Gör ett exempel av honom. Han kommer inte åka ut ändå.
Medlem
MuppSmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Kan ni FAKKING byta tråd med er satans tråkiga diskussion era jävla rasister, nazister, antirasister och fittor! HELVETE!!!

Gråt lite till så känns det bra sen.
2021-04-07, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Vilken praktikant?

Han som sköter kamerorna på helgerna, kör loopen så man blir åksjuk. Fokuserar på en annan konversation när man vill höra en annan intressantare någon annanstans
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Älskar nardos nu vart det underhållning igen. Hon gör rollen så djävla suveränt 👍

Nardos är inte nr1 för mig men jag diggar hennes rättvisa inställning som t,ex AD försökte smöra som fan igår men hon vek sig inte en sekund. Jag diggar hennes mod att stå upp emot de sämsta attityderna, skällsord, hån och fan hans Moster. Jag kanske t.om börjat tycka om Nardos för hon går utanför ramarna, hon är rak som en jävla rakhetsmätare och hon tar ingen skit.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Auto på Simon nu för fan BB så det blir lite fart på huset. Gör ett exempel av honom. Han kommer inte åka ut ändå.

Känns som de är försent tyvärr..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Han som sköter kamerorna på helgerna, kör loopen så man blir åksjuk. Fokuserar på en annan konversation när man vill höra en annan intressantare någon annanstans

Hur vet du att han är praktikant? Hahaah
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Hoppas Adrian och Simon förlorar tävlingen idag så det blir att åka av ikväll igen

+1
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Jag skrev i ett par inlägg att jag är rasistisk mot svenskar som ett SVAR på den rasismen jag har fått utstå i hela mitt liv så här långt.

Många fittsvenssons här i tråden påminner mig om, och väcker de känslorna till liv igen genom sitt hat mot Nardos (aphoran, negerhoran) och nedsättande ord om andra invandrare.

Då blir jag mordisk. Så är det bara. Varken du eller någon annan horunge har rätt att ifrågasätta mitt beteende. Jag är inte rädd för att bråka med vem som helst, moderatorer som kan stänga av mitt konto, polis eller vem fan du vill.

Ni svenssons har framkallat många invandrares hat mot er som bara växer dag för dag. Ni kommer en dag få skörda det ni har sått under så många år.
Stackars liten
Medlem
Höj ljudet I vardagsrummet , jag vill hör Emelies lismande
2021-04-07, 12:11
Medlem
Simon är ett stjärnexempel på internet.. Han kan säga vad han vill och ingen ska ta det personligt, han kan vara elak men ta det inte personligt.

Vad är det för retorik, dummaste jag hört. Jag ska bränna en koran i Rosengård och säga att ingen ska ta det personligt och så är allt lugnt sedan. Ens agerande blir inte ogjort eller utan konsekvenser för att man säger att ingen ska ta det personligt.

Jag ska kalla min sambo för nedvärderande saker när hon kommer hem och säga att det inte är personligt. Vad fan är det han säger hahaha, nu får han tänka till innan han öppnar munnen.
2021-04-07, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Hoppas Adrian och Simon förlorar tävlingen idag så det blir att åka av ikväll igen

Dem är i olika lag. En kommer vinna 🤦🏽‍♀️

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in