2021-04-07, 09:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
Vem var det som hade frukosten?

rekryt agbaeh
och

rekryt feka
2021-04-07, 09:57
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
öppnar du ögonen så ser du att han tittade in i kameran och flinade killen spelade bar en roll som sagt

den som gjort störts fel är nardos"hitler"alberto hon bettede sig som ett jävla svin igår riktig diktator.

men så fort nardos gör något fel så är det ok "eyyyyyyyyyyyy titta vilken stark kvinna nardos är hon spottade i simons pommes eeeeeyyyy macarena"
Han tyckte väl hans beteende var tufft? Han glor ju in i kameran var 5:e minut sin vakna tid, så varför inte när han beter sig som ett bortskämt rövhål?
Var har jag hyllat Nardos vad hon än gör? Ingenstans, så hitta inte på skit.
2021-04-07, 09:57
Medlem
Alltså Nardos tog sin roll på allvar vilket var bra men hon drog det alldeles för långt vilket förstörde mycket , hon borde på kvällen ha släppt sin roll helt
2021-04-07, 09:58
Medlem
Vad fasiken hände igår?
Var rekryterna lediga innan Nardos beordrade Adrian ta av sig mössan? Får de alltså inte ha nåt på huvud alls?
SÅg klippet där Nardos diskuterar med Adrian angående detta, alltså när han ropade på Simon...wtf. Löjligaste.
-snälla Simon jag ber dig...kom hit... haha wow
2021-04-07, 09:59
Medlem
Ghandis avatar
så äckligt veka människorna är som tror att det ska va respekt i militären o man ska få ha mössa o smink o inte visa sina fötter. Idioter !
2021-04-07, 09:59
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
öppnar du ögonen så ser du att han tittade in i kameran och flinade killen spelade bar en roll som sagt

den som gjort störts fel är nardos"hitler"alberto hon bettede sig som ett jävla svin igår riktig diktator.

men så fort nardos gör något fel så är det ok "eyyyyyyyyyyyy titta vilken stark kvinna nardos är hon spottade i simons pommes eeeeeyyyy macarena"
Hon betedde sig precis som det maktgalna lilla svin hon är!
Och det värsta är att hon älskade varenda jävla sekund av det!!

Kan GARANTERA att det aldrig varit så fuktigt i Nardos källare som igår. Aldrig någonsin!
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-07 kl. 10:02.
2021-04-07, 10:00
Medlem
Allt detta handlar om att Adrian och Simon är så jävla dåliga förlorare!! De var sura konstant hela dagen igår. Allt annat de skyller på idag är för att själva slippa se dåliga ut
2021-04-07, 10:00
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Vad fasiken hände igår?
Var rekryterna lediga innan Nardos beordrade Adrian ta av sig mössan? Får de alltså inte ha nåt på huvud alls?
SÅg klippet där Nardos diskuterar med Adrian angående detta, alltså när han ropade på Simon...wtf. Löjligaste.
-snälla Simon jag ber dig...kom hit... haha wow

Adrian är en konflikträdd, töntig liten 30-årig pojke som brukar gilla att pranka folk. Hör hur det låter, 30 år och prankar folk. Vad i helvete, väx upp.
2021-04-07, 10:01
Medlem
Någon som vet varför Adrian är arg på Emelie? Han har ju löst sitt med Nardos och hon var ju värre..
Medlem
Stör mig på Maddes förskolelärare personlighet
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Allt detta handlar om att Adrian och Simon är så jävla dåliga förlorare!! De var sura konstant hela dagen igår. Allt annat de skyller på idag är för att själva slippa se dåliga ut
Exakt!
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Han tyckte väl hans beteende var tufft? Han glor ju in i kameran var 5:e minut sin vakna tid, så varför inte när han beter sig som ett bortskämt rövhål?
Var har jag hyllat Nardos vad hon än gör? Ingenstans, så hitta inte på skit.

jag sa aldrig att du hyllat nardos men det är så det brukar låta nr hon gör något fel så hylls det alltid att hon är en stark kvinna bla

nej jag anser inte simon gjort något fel han stog upp mot nardos äckliga diktator roll för ingen i huset accepterade hennes smutsiga bettende som dem nyss sa i köket

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in