2021-04-07, 04:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NocturnalVoodoo
Ska bli mkt intressant o läsa fupen sen

Det är inte säkert att allt står skrivet i FUP. Mycket kan vara sekretessbelagt.
Citera
2021-04-07, 04:19
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Man måste komma ihåg att polisen inte går ut med allt i pressen. Läsa mellan raderna får man dock göra sjäv.

Det finns inga rader att läsa mellan i fråga om polisen kollat under båten eller ej. Det är så uppenbart att det gjorts att det inte ens är något att ifrågasätta.
Citera
2021-04-07, 04:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Det finns inga rader att läsa mellan i fråga om polisen kollat under båten eller ej. Det är så uppenbart att det gjorts att det inte ens är något att ifrågasätta.

Nähä, vi får väl se om några månader hur det hela har urartat sig.
Senast redigerad av Braskamin58 2021-04-07 kl. 04:27.
Citera
2021-04-07, 05:57
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Nähä, vi får väl se om några månader hur det hela har urartat sig.

Visst. Om du under tiden vill tro att det kommer att "urarta" sig till att det kommer att komma fram att polisen bommat att kolla under båten så får du gärna tro det.

För mig är det helt självklart att båten flyttats.
Citera
2021-04-07, 06:51
Medlem
Citat:
Man får inte lov att citera en hel artikel. Jag har läst hela artikeln och man behöver hela innehållet i den.
Så tyvärr.

Vill du sammanfatta vad det står? :]
Citera
2021-04-07, 07:00
Medlem
muddyfunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magicadespell
Vill du sammanfatta vad det står? :]

Här är lite liknande: https://www.expressen.se/kvallsposten/vannens-sista-samtal-med-elin-natten-hon-forsvann/
Citera
2021-04-07, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mauretanien
Absolut, han kan mycket väl plockat fram en spade och försökt gräva. Nu framstår han inte som Einstein direkt, i synnerhet inte i hur han agerat efter mordet/dråpet... men han borde ju övergett grävandet tämligen snabbt i så fall, tvivlar på att han kommit många centimeter ner i marken.

Då har han väl lagt nåt över henne eller flyttat husbilen så den var över. Tänkt som ett barn att inget syns.
Citera
2021-04-07, 07:12
Medlem
Citat:
Nej, det går bra att vara skriven på en postbox.

Jag känner personer som är skrivna på postbox.

Man måste va folkbokförd där man har sin dygnsvila. Adress går ju att ha till postbox. Bo i den är svårt :-)
Citera
2021-04-07, 07:14
Medlem
Citat:
Det är inte säkert att allt står skrivet i FUP. Mycket kan vara sekretessbelagt.
Nej det är sant, brukar vara lite så! Denna och karlskrona fallet inväntar jag o läsa
Citera
2021-04-07, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
Det är troligtvis rent påhitt, i så fall borde två personer vara häktade nu.

Obs - Hört på omvägar: Någon togs in i en polisbil i samma veva som de spärrade av huset.
Sen kan det bero på en rad omständigheter, men kanske är man något på spåret här?
Citera
2021-04-07, 08:07
Medlem
I familjen finns 4 söner och en dotter om jag förstått det rätt. Och några barnbarn.
Jag tänker på övriga familjen men främst på barnbarnen och hoppas innerligt att de inte får skit för att farbror eller morbror har begått detta hemska.
Citera
2021-04-07, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Man måste va folkbokförd där man har sin dygnsvila. Adress går ju att ha till postbox. Bo i den är svårt :-)

På kommunen skrivna

När ska Skatteverket folkbokföra på kommunen?
Exempel på när Skatteverket kan komma att folkbokföra en person på kommunen:

den som saknar annan bostad men vistas på t.ex. en vårdinrättning eller en kriminalvårdsanstalt

den som bor i en husvagn som regelmässigt står uppställd inom en viss kommun, men inte på en viss fastighet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in