Måste respektera Wrenkler för att han stod upp för fakta och sunt förnuft i detta avsnitt. Man märker tydligt på Johanna hur hon bara har dränkt sig själv med feministpropaganda under hennes uppväxt, hon vägrar se fakta och anser att männen gör det tunga jobbet bara för att dem har "bestämt" det.
Sedan så vet jag inte hur smart det var av honom ur ett socialt perspektiv men det är en annan femma.
Sedan så vet jag inte hur smart det var av honom ur ett socialt perspektiv men det är en annan femma.
Han har själv sagt att han kör sitt race. Han vet nog om att de kommer ta ut honom om de hamnar i öråd så jag tror han inte är rädd för att hålla på som han gör. Personligen har jag inget emot det, det är ju ett vettigt vetenskapligt problem att se till att alla har optimalt med mat inför tävling för optimal prestanda, men de övriga gillar inte att han tar upp problem.
Kung Wrenkler var i sitt esse det här avsnittet. Hans matematiska förklaring till hur han förbränner mer energi än kvinnorna vid blåbärsplockning var 10/10.
Eller när konflikträdda Andreas säger att de kan fortsätta diskussionen runt kvällens mysbrasa och Wrenkler muttrar för sig själv: "Det är väldigt mycket mysbrasor här". Jag avlider.
Senast redigerad av -SchmergliN- 2021-04-07 kl. 03:19.
Eller när konflikträdda Andreas säger att de kan fortsätta diskussionen runt kvällens mysbrasa och Wrenkler muttrar för sig själv: "Det är väldigt mycket mysbrasor här". Jag avlider.
Fast det är ju sant. De vill ju bara mysa utanför tävling.
Kung Wrenkler var i sitt esse det här avsnittet. Hans matematiska förklaring till hur han förbränner mer energi vid blåbärsplockning än kvinnorna var 10/10.
Eller när pappa Andreas säger att de kan fortsätta diskussionen runt kvällens mysbrasa och Wrenkler muttrar för sig själv: "Det är väldigt mycket mysbrasor här". Jag avlider.
Han är så jäkla rolig, bra Robinson spelare nej, bra deltagare, stort JA på den!
Hade önskat att de de gjorde som en gång i amerikanska, tjejerna mot killarna och haft johanna i ett lag! Killarna vann varenda tävling, lägret var bra, inget skitsnackande, alla jobbade på.
Senast redigerad av skyw 2021-04-07 kl. 03:24.
Han är helt klart den stora behållningen just nu. Förhoppningsvis blir han kvar ett tag till.
Skulle vara kul om lag Syd vinner en pristävling och får då sno någon ur lag Nord och tar då Wrenkler. Tycker han borde vara mer omnämnd i media (t.ex Hänt) nu.
Senast redigerad av Heymid 2021-04-07 kl. 03:36.
Lite kul ändå hur exempelvis Hänt skrev ”Här är alla deltagare i Robinson 2021” när ursprungsdeltagarna avslöjades, bara för att fyra till skulle ansluta några dagar senare.