2021-04-07, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Hårtransplantation pga tunnhårighet

Är det så ? Hörde du det ?
Isåfall har Judith sagt detta att hon trodde det om honom
2021-04-07, 01:41
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Tror ni att BB är i krismöte just nu och tar bort ''Generalerna'' imorgon för att hjälpa Nardos popularitet?

Jag är fortfarande i chock över att de införde militärvecka, med två deltagare som högsta hönsen. Obegripligt med PK-mått mätt. Men, jag klagar inte. Tvärtom! Bra underhållning.

Kanske inte imorgon förmiddag, men om det blir fler idiotiska konflikter pga Nardos storhetsvansinne så tror jag att BB avblåser det hela och låter alla bli meniga...
2021-04-07, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
''Du känner inte att du har något att be om ursäkt för?'' Adrian

''Nej, bara om jag har varit för hård'' Nardos

Stel stämning, jag såg ingen god natt kram.

Tänkte också på det!! Alltså tror verkligen Nardos sjönk i Adrians ögon där...översittarattityd har hon och hon njuter verkligen av rollen för det är en del av hennes personlighet FörStÅrRRuuuUuUU??????

Herregud. Och för övrigt så förstår jag Simon till 100 procent!! Han sa det alla tänkte men aldrig skulle våga säga. Hon har inte lyckats tämja honom (än).

Men Emmelie minsann, hon gör precis allt Nardos säger och vågar inte vara sig själv längre. Emmelie har alltid haft en stark karaktär men kring Nardos efter "diskbråket" när hon blev utfryst i 2 dygn efter sagt sin åsikt går hon på tå. När hon berättade att hon kämt sig utfryst av Nardos så ska hon såklart skylla på Emmelie direkt och säga förståruuuu vad folk därute som tittar ska tro om mig nu?! Jag har inte gjort något du hittar på. Men helt fucking seriöst!!! Alla som tittar på bb såg hur du frös ut henne och behandlade henne som luft, ja listan kan göras lång. SER NI DETTA JÄVLA ÖVERSITTARBETEENDE ?!!
2021-04-07, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Nardos lyckades, ochhan satt kvar för att bara få hänga med Emelie och få en kyss. Sen gick han ut

Han är så jävla göllig! Jag har blivit kär
2021-04-07, 01:46
Medlem
Simon sover inte i sin säng , 😅 lär ju va ingen som vågar säga nått om detta , då ballar han ur total
Senast redigerad av SUKG 2021-04-07 kl. 01:49.
2021-04-07, 01:47
Medlem
xrlpyts avatar
1. Steffi (jag inpräntade på henne första veckan och så är det med det, hon kommer alltid vara nr 1 för mig i BB-huset vad det än gäller)
2. Emelie
3. Tanja
4. Simon
5. Nardos
6. Dennis

Samtliga individer som (av mig) inte kvalificerat sig till ovanstående lista betraktar jag tills vidare som s k "bubblare", och jag känner inget som helst behov av att rangordna dem inbördes i nuläget.
2021-04-07, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Han är så jävla göllig! Jag har blivit kär

Ja dompa har stigit i mina ögon. Han kört sitt eget race liksom .
2021-04-07, 01:51
Medlem
VILL förövrigt tillägga att Nardos har EN enda plan imorgon. Att få Emmelie att "se dum ut" hon vill flytta över sin stämpel på någon annan. Hon har redan tagit "snacket" med Emmelie nu innan dom skulle sova. Nu får du vara "the bad cop" eller vad hon nu kalla det. Och Emmelie gick med på det för hon vågar väl inget annat. Tycker synd om alla som blir nedtryckta med denna härskarteknik hon är så duktig på att använda sig utav. Hon är läskigt bra på det.
2021-04-07, 01:51
Medlem
Citat:
Simon sover inte i sin säng , 😅 lär ju va ingen som vågar säga nått om detta , då ballar han ur total

På vad sover personen bredvid Simbas korgvagga? Och vem är det? Fruktansvärt dåliga vinklar både på DC och logementet.
2021-04-07, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nicamace
På tal om den stjärnan avslöjade Amilia på Clubhouse igår att Victoria när hon, direkt efter huset, anlände hem till henne hade inte mindre än nio prylar på sig och med sig som tillhör nån annan i huset. Ordet kleptoman användes. Hon baxar alltså prylar till råga på allt. Lovely

Var hon seriös med ordet kleptoman eller sa hon det på skoj?
2021-04-07, 01:55
Medlem
Vill bara skicka kärlek till Simon ikväll!! Älskar denna människa. Han tar ingen skit och ger tillbaka vad folk förtjänar. Han gör det ingen annan vågar, han säger vad han tycker i deras ansikte på en gång. Inget filter. SIMON BORDE FÅ EN JÄVLA HEDERSMEDALJ. Tack som fan att han finns i huset. Bästa jävla Simon, önska han bara visste hur jävla rätt han har.
2021-04-07, 01:59
Medlem
Citat:
Det fattas ju en säng sen Pedram blev nergraderad så det är nog därför han tog in soffan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in