2021-04-07, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Hon är rädd som fan för att falla för Dompa löve. Hon stretar emot bäst hon kan.
Men det är redan kört.

Ja det tror jag oxå , hon är rädd och blir osäker därför hon sa så.

Som sagt redan kört då hon är intresserad och dompa i henne. Lär ju hända grejer mellan dom snart.
2021-04-07, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Är det svårt att ta ett litet steg tillbaka och säga. Fan jag hade fel, låt oss lägga det bakom oss med ett blankt papper och en nyvässad penna. Varför. Varför. Varför.

Stoltheten är oerhört svårt att svälja ibland
2021-04-07, 01:27
Medlem
Citat:
Hur tänker du kring nummer 2 och 4? Av nyfikenhet.

Jag velar mellan Tanja och Mergim om andra platsen.
Tycker Mergim har förändrats sedan förra säsongen. Förutom psykbrytet med V då. Men det var ju inte så konstigt så som hon betedde sig.
Och med tanke på vilka dårar det är i huset atm är det inte jättemånga att välja på.

Jackie? Henne gillar jag bara. Tycker hon är skön och bjuder på sig själv.
2021-04-07, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Japp, hon sa det tidigare till Adrian, att hon ska snacka med Emelie, det blir nog intressant.

Ja dom prata nyss innan dom somna. Nardos vill att Emelie ska ta den bad cop i morgon .
Emelie sa ja till detta. Blir säker kaos imorgon oxå isåfall
2021-04-07, 01:28
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Tror ni att BB är i krismöte just nu och tar bort ''Generalerna'' imorgon för att hjälpa Nardos popularitet?

Ja. Eller så kallar de in Nardos till bikten för att vägleda henne i att bli en kärleksfull ledare.
2021-04-07, 01:28
Medlem
Citat:
Hon är skraj för att han legat med 65 pers och har en storkuksaura i kombination med att han stöter på henne.
Försökte få bekräftelse från Madde att han nog är en deuchbag (alltid undrat hur det stavas) varav hon inte fick medhåll, Madde slog ner det med att han bara är grabbig och började spela på att Empa och Dompa har en vibe.
Hon mjuknade lite, men räds kärleken.

Ja hon är nog rädd att bli sårad igen
2021-04-07, 01:29
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Och nu ligger hon och blåljuger om hela händelsen.
Tjofaderittanlambo. Hahaha. Hur ofta får man uppleva denna cirkus.
Funderar på om hon är den feta cirkusdirektören med hatt. Eller clownen Bozo
Take a pick.

Självklart gör hon det.
Hennes knähund Juuel måste hon ha snott från samma cirkus. Skönt att AD äntligen visade (lite) stake. Mergim pissade ju på sig av skratt. Vänta bara till kaozalbanen och Bozo kommer i luven på varandra...
För övrigt så påminner mig hennes beteende om en fem-sexåring som leker tjuv och polis. Duu fåår inte...tyyyst...du är arresterad...schhh inte prata...du är tjyyv, du dum...buhuuu.
2021-04-07, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Nu har Adrian suttit där i snart 1 timme utan att behöva förbruka "måste gå och kissa, kommer strax" kortet....varför tror ni det?

Dom satt typ från 22 till 1 på natten snacka 😴
2021-04-07, 01:32
Medlem
Lobbaaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Två frågor:

Har Adrian gjort en hårtransplantation? Är det därför han har mössa 24/7?

Alla pratar om att Nardos inte sköter sin hygien. Vad baseras detta på?
Första är väl en trådsanning. Kan säkert vara så, snubben har ju mössa även när han går och pissar mitt i natten i mörkret när ingen ser. Han badar med mössjäveln och allt möjligt bara för att inte behöva gå utan. Speglar sig mer än alla tjejerna tillsammans. Det är förbjudet att röra hans hår, INGEN får röra håret.

Nardos duschar inte så ofta, och när hon väl gör det så är det med kläderna på och i max 2 minuter. Slarvas å det grövsta med att tvåla in armhålor, arsle, fitta osv. Kan tänka mig att det luktar varma sopor i hennes närhet. Andra deltagare har nämnt att saker och ting stinker, utan att peka ut henne eller hennes kläder.
2021-04-07, 01:33
Medlem
thepizzakingggs avatar
Simon och Judith var i min top 3 efter första veckan. Nu är dom både i slutet av listan. Good job
Senast redigerad av thepizzakinggg 2021-04-07 kl. 01:36.
2021-04-07, 01:36
Medlem
Citat:
Dompa on the floor. Haha.

Lycka till att frakta honom till det turkosa sovrummet

Nardos lyckades
2021-04-07, 01:36
Medlem
Citat:
Dompa on the floor. Haha.

Lycka till att frakta honom till det turkosa sovrummet

Nardos lyckades, ochhan satt kvar för att bara få hänga med Emelie och få en kyss. Sen gick han ut

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in