2021-04-07, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Tog punkterna slut på jobbet idag?
😂😂😂😂
2021-04-07, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thenormal1
Svara ärligt Har inte fått många svar hur många av er som skriver här har ett jobb om inte kanske ni borde fixa det istället för att skriva skit om deltagare på BB speciellt riktat till grodan,sting och andra frekventer

Vad har det med saken att göra? Irrelevant!
2021-04-07, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
JAG SÄGER JU ATT EMELIE ÄR OTRYGG UNDVIKANDE så jävla obvious

Also: douchebag

Yes.
Och lite jobbigt att känna igen mig själv i det beteendet usch!

DOUCHEBAG
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Ja, så fort min gratisperiod närmar sig sitt slut fixar jag en ny 2 veckorsperiod. Inne på 4 nu. Oj oj oj...
Ojdå. Nu börjar det ju bli ganska kul så kör på. Själv har jag CMORE normalt för sporten. Men det är hackigt ibland där jag bor när man streamar. Men till 90% är det riktigt bra. CMore kör ju inte streaming i Full HD ännu. Hoppas att de börjar snart.
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Tuggar Adrian tuggummi eller har han börjat få kramp i käkarna efter att ha hållt inne så vidriga ord som hans käft egentligen vill kasta ut just nu?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Jaaaaaaaaaa.

"NEJ. VÄNTA.!!" sedan en 20 minuter lång monolog som handlar om respekt och ALLTID landar i "jag har oxå känslor förschtåry".

Exakt. Sinnessjukt att hon får hålla monologer i tre timmar men så fort någon annan vill säga något säger hon åt dem att vänta, och avbryter dem när de väl får en syl i vädret. DU KAN VÄNTA MED DIN JÄVLA EXISTENS, NARDOS.

Vi kan kräkas i kors.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JumJim
Klarar sköta ett jobb och kommentera här när jag har lust. Inte skitsvårt faktiskt.
Nä.
Fast man är jävligt trött vissa mornar.
2021-04-07, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thenormal1
Svara ärligt Har inte fått många svar hur många av er som skriver här har ett jobb om inte kanske ni borde fixa det istället för att skriva skit om deltagare på BB speciellt riktat till grodan,sting och andra frekventer
Tack för omtanken och ett tips: Koncentrera dig på din egen sysselsättning.Det är allt du kan påverka, inte ett skit mer! Gå och sov så du inte kommer försent till jobbet. Jag ska profitera på samhället heeeeela dan i morgon och hänga på fb 😉👍👍👍
2021-04-07, 00:20
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Ojdå. Nu börjar det ju bli ganska kul så kör på. Själv har jag CMORE normalt för sporten. Men det är hackigt ibland där jag bor när man streamar. Men till 90% är det riktigt bra. CMore kör ju inte streaming i Full HD ännu. Hoppas att de börjar snart.
Kommer komma efter sammanslagningen med VIASAT nu 13 April dessa HD streaming!
2021-04-07, 00:20
Medlem
Sir_Ks avatar
Nardos fattar inte att man förtjänar respekt, man får inte respekt bara för att man tar på sig någon maskeraddräkt
2021-04-07, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Nä.
Fast man är jävligt trött vissa mornar.

Jo vars, men en vanlig BB kväll är det inte så sannolikt att det är intressant att hänga kvar här någon längre tid. Denna kväll har ju bjudit på lite drama
2021-04-07, 00:22
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Kommer komma efter sammanslagningen med VIASAT nu 13 April dessa HD streaming!
Åfan, låter bra!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in