2021-04-06, 23:30
Medlem
Armwrestlers avatar
Folk fattar inte hur irriterad Nardos hade varit om någon annan bestämde, det märker man nu. Gör en höna av en fjäder, låter ingen förklara sig, ingen får prata, drar könskortet vice versa.

Hade vem som helst annars betett sig som henne hade Team Nardos brunnit upp.

Som nu, Adrian beter sig inte svinigt, han får knappt prata. Han yttrar ett ord: Adrian är dum i huvudet, go Nardos.
2021-04-06, 23:31
Medlem
kermiths avatar
Foorschtoor doooo dadada dadada.
Helvete in med Vicky istället för afrikanen. Idiot.
Medlem
DjPuttes avatar
Jävla så Joel ljuger i Sovrum 2 just nu auto på han och Nardos så dem får svettas lite på Måndag idioterna, Nu visar hon sitt rätta ansikte som rollen diktator men fan varför surra då folk är fulla är mig en gåta!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
+10000 Det värsta är att det funkar också. Alla spelar med. Speciellt Nardos blir som smör i hans händer.
Jag är heeelt förstummad. Fy faan. Och så jävla nedlåtande mot Joel. AD är 10 år äldre än Joel och är så jävla okännslig och vidrigt respektlös. 🤢🤮
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrReeves
En positiv aspekt i detta är att vi kanske äntligen får se en del genuina känslor och reaktioner från AD. Men jag tycker inte om sättet de (Nardos) triggar fram det på.

Och hennes tonation?? Sättet hon pratar på idag... så sjukt
Om inte blatteungen längre är hans trygghet i huset så kanske vi äntligen får se lite genuina sidor från Adrian.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Kram
Puss.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrReeves
Fan, Helig moder - brukar läsa dina inlägg och tänka att vi har nog mycket gemensamt... Kvitto på det nu❤️
Men åh både fint och lite sorgligt på samma gång haha, i det här sammanhanget.

Nardos "nej, vänta" är det vidrigaste ever. Hon har inte mer rätt att prata än någon annan, hon är inte den som bestämmer vem som får komma till tals, hennes åsikter är inte viktigare än någon annans. Hon är ingen jävla diktator (lol) som alla andra alltid måste lyssna på, de har all rätt i världen att komma med instick och säga ifrån.

Att. Ingen. Fucking. Säger. Åt. Henne. Det.
Medlem
Hon är ju så korkad att det blir omöjligt natt föra ett vettigt jävla samtal
Medlem
Gutis avatar
Allvarligt, har inte ens Nardosarmén tröttnat på henne efter idag?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Armwrestler
Det var faktiskt produktionens idé att bygga det där fuskbygget och det var bara en tidsfråga tills någon skulle skada sig, med tanke på hur hon föll så kunde hon lätt brutit fotleden.

Var kan man se detta?
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Och Dikmen då som gick steget längre? Ni för för jävla töntiga med era polisanmälningar!

SIMON ska INTE ut! Han ska straffas för spottandet, absolut. Varför ska man inte bry sig om det? Bokstavskombinationen? Men man ska ta hänsyn för att någon är neger, har betett sig som en idiot i Tjafs men måste få en chans men beter sig likadant fortfarande? Vidriga Vickan begick ett brott - misshandel. Det Simon har gjort finns inte på straffskalan mig veterligen.

Det finns i andra länder där folk åkt i fängelse för att spottat i mat. och nån gjorde det mot en polis och det slutade ju inte bra.... fanns någon länk jag såg men har den ej sparad. bara att googla. på typ spotta i mat eller så.
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Var kan man se klipp på stukningen?
Man fick se de på senaste måndagsfinalen om jag minns rätt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem