2021-04-06, 20:47
Medlem
Tjuren Ferdinand i vardagsrummet. In i poolrummet med dig!!
2021-04-06, 20:47
Medlem
Armwrestlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SPD
På klippet såg det inte alls trevligt ut. Säkert en ordentlig stukning. Men jag kan tycka att hon skulle få ett sjukhusbesök för att säkerställa att inget är trasigt. Åtminstone borde hon få vila foten vid tävling osv.

Hon är väl vuxen nog och avgöra själv. Jag har sabbat båda fotlederna under ungdomens hockeykarriär och det är fan inte roligt.

Det var faktiskt produktionens idé att bygga det där fuskbygget och det var bara en tidsfråga tills någon skulle skada sig, med tanke på hur hon föll så kunde hon lätt brutit fotleden.
2021-04-06, 20:48
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
LOOOOL Pedrams riktiga tilltalsnamn är "Peter". 😂
2021-04-06, 20:49
Medlem
Lokhacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armwrestler
Jag kommer backa Simon till slutet, jag kan bedöma honom objektivt och subjektivt.

Subjektivt säger jag #teamsimon

Skulle deltagarna bedömas objektivt skulle ingen vara favorit hos någon.
Jag har Simon som en av mina favoriter men idag har han varit svår att tycka om. Hans beteende är fruktansvärt provocerande och han har fula egenskaper som att stjäla cigg av andra. Först stal han av Luis och nu Jackie.

Men han är fan rolig emellanåt och skulle inte vilja ha ut honom ur huset.
Medlem
Nardos kan inte ens gå ur "rollen" vid en jävla dans
Medlem
Emmvalentines avatar
Varför är inte pedram med bland befälen ?
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armwrestler
Det finns folk som blandar ihop yttrandefrihet med rasism och alla andra begrepp på kränkningar osv.

Jag kan bokstavligen talat stå och säga i någons ansikte att jag hatar dem och att de är så jäkla dåliga, det är fortfarande yttrandefrihet.

Sen finns det människor, några här på FB och många på Insta som tror att kritik riktad mot någon som råkar tillhöra annan etnicitet ALLTID är rasism, det är desto mer rasism att tro att all kritik mot annan etnicitet är illa menat, och väldigt cyniskt dessutom.

Hade det varit rasism där inne så hade Joel, Pedram, Dennis och vice versa fått samma behandling som folk påstår att Nardos har fått. Eller är rasismen helt centrerad till Eritrea och inte balkan/Mellanöstern etc?

Så jävla trött på alla obildade pk-människor.

+1 men svarta trumfar alltid, de har alltid haft det värst och HAR det värst. Så jävla less på det snacket! Släng koftan och ta tag i livet, i Sverige ha alla fan samma förutsättningar, svarta och andra t o m bättre förutsättningar nu när det ska kvoteras och fan och hans moster!!
2021-04-06, 20:50
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Åfan.
Ville bli polis eller röjdykare. Men för röjdykare hade jag fått vänta 3 år, de antog bara 4 varje år. Men det blev inget av polisyrket heller. Jag gjorde en tid med piquetstyrkan i Göteborg men kändes lite väl hopplöst. Man tar in buset som kommer ut nästa dag. Galet.
Medlem
Lokhacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SPD
På klippet såg det inte alls trevligt ut. Säkert en ordentlig stukning. Men jag kan tycka att hon skulle få ett sjukhusbesök för att säkerställa att inget är trasigt. Åtminstone borde hon få vila foten vid tävling osv.

Hon är väl vuxen nog och avgöra själv. Jag har sabbat båda fotlederna under ungdomens hockeykarriär och det är fan inte roligt.

Klippet? Var finns det?
Medlem
Armwrestlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Simon är en pussy

Vi vet att du är kåt på Nardos och då också är #teamnardos, men det är bara fint med lite klassisk gruppering.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Varför är inte pedram med bland befälen ?
Peter blev av med sin roll, för att han var för mesig.
Medlem
Bra Adrian börjar brytas ner

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in