2021-04-06, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Brukar snitta ett kärlekspar per år:

2018 Pascal och Nicoline

2019 Sebastian och Anna (sebastian friendzoned)

2020 Raymond och Nina / Fabian och Ragnar (typ-ish)
Johanna och Elias eller Dennis i år. Absolut.
2021-04-06, 23:06
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
JA Pascal och Nicoline var de jag tänkte på. Hade helt glömt bort Sebastian och Anna, de gillade jag ju också i deras säsong. Underdogs och duktiga.

Var Raymond och Nina ihop på ön, hade inte Raymond en partner eller nåt sånt? Tror att det bara var vänskap. Haha du tar med bögarna också. De är nog bra vänner idag.

Vill minnas att det tisslades en hel del om att Raymond och Nina ibland gick iväg in i skogen och gjorde en del barnförbjudet. De var inte lika öppna med relationen framför kameran, vilken gör att jag faktiskt tror den var mer genuin. Minns detta svagt, men tror det var Clara Henry som pratade om det ev. i någon youtube video med Benjamin Ingrosso.
Senast redigerad av peterZiipen 2021-04-06 kl. 23:09.
2021-04-06, 23:08
Medlem
Citat:
Vill minnas att det tisslades en hel del om att Raymond och Nina ibland gick iväg in i skogen och gjorde en del barnförbjudet. Minns detta svagt, men tror det var Clara Henry som pratade om det ev. i någon youtube video med Benjamin Ingrosso om jag inte minns fel.

De samlade bara ved förstår du väl.

Årets säsong: jag sade senast att jag gillar Dennis och Elias. Tror nästan jag byter ut dem mot Alexander. Är inget jättefan men han är nog den enda jag gillar i årets svaga uppsättning.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-04-06 kl. 23:12.
2021-04-06, 23:09
Medlem
Citat:
Vill minnas att det tisslades en hel del om att Raymond och Nina ibland gick iväg in i skogen och gjorde en del barnförbjudet. Minns detta svagt, men tror det var Clara Henry som pratade om det ev. i någon youtube video med Benjamin Ingrosso om jag inte minns fel.
Men Nina var ju konstig. Hur hon kunde älska Raymond. Hon gillade hans pådrivande attityd.
2021-04-06, 23:16
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
De samlade bara ved förstår du väl.
.

Haha, det var precis det! "Skulle samla ved."

Hittade klippet:
https://youtu.be/_iUH8tMk02k?t=641

Var Sofia Dalen, inte Ingrosso.
2021-04-06, 23:18
Medlem
BreEEeevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siggerullstol
Wrenkler kommer ju utan tvekan att bli utröstad vid första örådet. Om inte produktionen kan rädda honom. Han är säsongens underhållning likt Raymond från förra året.

Wrenkler är den ende jag vill se som vinnare.
Han får inte åka ut.
2021-04-06, 23:34
Medlem
Citat:
Haha, det var precis det! "Skulle samla ved."

Hittade klippet:
https://youtu.be/_iUH8tMk02k?t=641

Var Sofia Dalen, inte Ingrosso.

Har inte kollat klippet än men det intressanta här är ju hur Clara "visste" vad de gjorde där i skogen? Smög hon efter eller.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-04-06 kl. 23:41.
2021-04-06, 23:49
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Har inte kollat klippet än men det intressanta här är ju hur Clara "visste" vad de gjorde där i skogen? Smög hon efter eller.

På tal om Robinsondeltagare som lagar sin paradrätt hos Sofia Dalén - så är en av årets Robinsondeltagare Joanna Swica med också hos henne

https://www.youtube.com/watch?v=24bO_kDdhcg
2021-04-07, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Han har ju rätt i sak. Kvinnor klarar svält bättre än män p.g.a. mindre muskelmassa och mer underhudsfett.

..så hoppas Wrenkler säger imorgon:
-Ni tjejer har ju mer fett, så ni får mindre mat...
2021-04-07, 00:16
Medlem
Cancerogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiplagat
Wrenkler är en riktig sköning. Fakta spelar naturligtvis ingen roll för feminazin. "Låter ingen annan få sin fakta fram", din fakta ska man förstås låta vara oemotsagd

"Men fortsätt berätta om aminosyror för mig, då"

Var nytt för mig att det kan existera motsägande fakta om samma sak...
Låter som det ena "faktat" av dom två är mer åt åsiktshållet än "fakta".

Man måste väl leva i en parallell verklighet om man är feminazi.
Senast redigerad av Cancerogen 2021-04-07 kl. 00:18.
2021-04-07, 01:44
Medlem
Hänger inte riktigt med. Varför är Johanna så himla sur på Wrenkler för? Kan man inte diskutera om något ämne med förståelse elr vad är grejen? Inte så att han har gjort något personligt påhopp?
Wrenkler kommer faktiskt med intressant fakta och synpunkter ganska ofta , även om han inte är den socialt smidigaste.

Fan, tänk om rollerna var ombytta. Hur hade det då sett ut?
2021-04-07, 02:46
Medlem

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in