2021-04-06, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Såklart. Han vet att Simon är på gränsen och kommer fortsätta försöka trigga hela veckan.
På samma tema.
AD: ”Jag tycker om henne som fan det är bara den här rollen hon kör nu. Och jag vill inte snacka skit bakom ryggen på henne Simon!”
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Pinsamt bråk av alla inblandade faktiskt. Både Simon och Nardos har skämt ut sig som fan idag och Adrian vann inga pluspoäng heller.

Men tv4 förtjänar väl ett sex pack bira för att ha lyckats skapa drama idag eller vad säger ni?
Absolut!
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Sa han det sista? :O
Simon sa, Det är psykopatbeteende
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Jaha och nu kommer en två timmar lång utläggning där efterblivna Negros ska försöka "prata" men det låter bara som hon är fullständigt lobotomerad.

VARFÖR I HELVETE HAR DOM INGEN FAST KAMERA I GYMMET!!
Badrumskameran är gymmet nu
Medlem
Mouchinos avatar
Oj AD ger Simon råd men han kunde inte hindra det INNAN det blev knas då det var han och Nardos som diskuterade. Nu efteråt för att det ska se ut som han är den seriösa för att blidka tittarna. Största lipsillen!
2021-04-06, 22:47
Medlem
Stummakorianderss avatar
Men Madde. Det är bb’s regler. Bb säger att de ska lyssna på generalerna. Säger generalerna ingen mössa så ska du inte ha mössa. Tröga jävlar.
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Var inte länge sedan han stod full och böla efter morsan sin. HEEEELT utan anledning. Aldrig sett något liknande

Var ganska pinsamt att bevittna. Märks att han vill vinna miljonen till varje pris men i och med att Emelie och Nardos blev framröstade framstår han alltmer som paranoid och hans rätta sida börjar visa sig nu när det drar ihop sig efter halva tiden inne.
Medlem
dompa: jag har sagt det hela dagen hon är hitler
2021-04-06, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Allt det här som utspelas just nu är pga gängets snack tidigare idag om att frysa ut Nardos och Emelie.

Vilket jävla horungegäng det här är som inte ens kunde ta en lek som en lek, utan var tvungna att ta allt på blodigt allvar och mobba Nardos på det här sättet.

Jag efterfrågar konsekvenser.

Nej det är inte därför. Det är så mycket som ligger bakom det där. Både pedram och adrian har visat tydligt som fan att dom inte kommer lyssna. Sen har pedram försökt hålla sig emellan bpda grupperna sen laserdome
Medlem
Tom Tanja har tappat skådespelandet nu, ingen mer sköja papegoja nu när Big Brother slutade vara ett kollo med fester och enkla utmaningar för immunitet. Borde blivit såna här teman för flera veckor sedan. Säsongens absolut bästa dag.

Nu älskar man folk, hatar folk, det växlar mellan känslorna. Man förlåter, plötsligt gör en bort sig igen osv. Det blev en ordentlig dokusåpa nu. Hoppas bara att det inte blir någon kumbaya imorgon.
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Säger Ad och dompa att Joel skaffat hitler mustasch?

Dompa one löööv
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Simon sa, Det är psykopatbeteende

Jo det hörde jag men inget om Idi Amin. Fan man tror ju man själv blivit knäpp här ni får inte skoja

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in