2021-04-06, 22:44
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Var det Simon eller Adrian som nyss sa "asså det där är psykopatbeteende"
Medlem
Hydraulslangens avatar
Jaha och nu kommer en två timmar lång utläggning där efterblivna Negros ska försöka "prata" men det låter bara som hon är fullständigt lobotomerad.

VARFÖR I HELVETE HAR DOM INGEN FAST KAMERA I GYMMET!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Simon om Nardos:
Det är psykopatbeteende. Man sätter en liten hatt på henne och hon blir Idi Amin

Sa han det sista? :O
2021-04-06, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Nivån på den snubben. Först blir han 5 år gammal när han pratar med Nardos för att manipulera henne.. Ropar på Simon, säger att han är rädd och orolig. När han inte får igång Simon i sovhålet går han in bland alla för att säga vad Nardos sagt och sedan sätta igång Simon där istället medan han själv gömmer sig i sin säng. Han måste ju på riktigt ha stannat i åldern mentalt. Beter sig inte som en vuxen man utan som en liten bortskämd pojke med snuttefilt. Jag stör ihjäl mig på honom verkligen. Ingen annan därinne kommer i närheten av att störa mig mer därinne.
Dessutom är fanskapet fruktansvärt ful. Stenansikte och ögon som på en död fisk. Ryser.... usch.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Jag ser, lömsk och beräknande jävel.
Eller bara jävligt feg?

Både och tror jag.. Flyktbeteendet som även Dikmen sett och samtidigt en riktigt lömsk orm.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Simon är en bebis.
Pinsamt hur människor kan se honom som sin favorit.
Börjar hålla med. Höll på honom i början men hans "spoiled brat" personlighet får honom att störtdyka. Nä, klickar inte med mig.
Medlem
Adrian mitt i diskussionen med Nardos "SIMON KOM HIT"

Adrian till Simon nu när han väl dragit in honom i skiten och Nardos gått "Simon, vi ska inte snacka skit om henne nu"

Han är äckligt manipulativ denna Adrian. Stör mig mer och mer och mer på honom. Fejkad good guy.
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Jävla häxa sa Simon nyss. Han är så jävls förbannad
Medlem
herpesvårtas avatar
Pinsamt bråk av alla inblandade faktiskt. Både Simon och Nardos har skämt ut sig som fan idag och Adrian vann inga pluspoäng heller.

Men tv4 förtjänar väl ett sex pack bira för att ha lyckats skapa drama idag eller vad säger ni?
2021-04-06, 22:46
Medlem
Citat:
Jaha och nu kommer en två timmar lång utläggning där efterblivna Negros ska försöka "prata" men det låter bara som hon är fullständigt lobotomerad.

Det har dom! Kallas bara badrum 😂
Medlem
Simon har under dagen visat att han inte vill följa reglerna som BB satt på plats! Han har kallat folk för häxa, parasit o sagt att han hoppas att de brinner i helvete...hur kan det inte räcka för att få auto? Är produktionen helt störd?
Medlem
Citat:

Det finns. Gå till badrumskameran!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in