2021-04-06, 22:06
Medlem
FishGbgs avatar
Nardos går all in i generalrollen gaha
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Madde berätta om när hon blev slickad i röven av sin kille på nyår

Madde: "Det var typ najs haha"
Sen när har straighta killar börjat slicka röv? Trodde det var mer gay dudes och kvinnors hobby. St8 killar gör ju ingenting i sängen förutom insert their packages in n out. I smell BS.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Vem vare?! Vem vare som banka?! General Barbados på god väg till ett vadderat rum.
Haha, hon är sjuk! När till och med övriga i rummet så att henne att låta bli. Stackars Joel fick ju knappt gå på toa.
2021-04-06, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tentss
Någon som vet vart den andra programledaren tog vägen? Hon bara försvann?
Hon skulle spela in Bachelor tror jag.
Medlem
Moscow99s avatar
Dagens observationer efter det att rangordningen i huset blev klar:

Simon: ständigt fight the power, auktoritetsproblem, myterist, ensam anarkist.

Adrian: uppviglare, provokatör i det dolda som sår splitt.

Joel: alldeles för bekväm som underbefäl, gillar att stå över andra och bestämma. Klarar inte av att ta order. Mest korrumperad av makten.

Emelie: ÖB. Generalernas General. Lugn, kall, beräknande.

Nardos: kalfaktor åt den ende riktige Generalen. Totalt maktgalen gentemot underlydande. Enligt egen utsago har hon jobbat extremt hårt för att förtjäna sina eklöv. Bland annat genom att skrika konstant i 50 dagar och 50 nätter, linda svagsinta personer runt sitt lillfinger och såklart fått allt serverat av BB. Egentligen den i huset som är mest opåverkad av maktförhållandet.

Ergo:
Nardos har bara ett lager. Om det är för att hon är felvaggad eller sinnesslö låter jag vara osagt. Joel är ett riktigt jävla ras: Adolfs barnbarnsbarns förlorade son. Diktatortakterna sitter i än. Emelie är i sitt rätta element.
Simon är som vanligt lika barnsligt förtjust i att bete sig som en 6-åring. Adrian spelar spelet helt och hållet. Låter de andra ta smällarna efter att ha sått frön.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
För er som it vet så drev Nardos. Hon blinks och tog ut tungan innan hon gick in till rummet igen

Hon drev inte det är det som är kul
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
För er som it vet så drev Nardos. Hon blinks och tog ut tungan innan hon gick in till rummet igen

Problemet är att hon tror hon är kul i en roll.
Dom andra tror hon är en komplett idiot och är skitlack på henne :-)
2021-04-06, 22:08
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
badrumkameran är i gymmet nu

Men VA? Tack Allan du är bäst Hade tagit mig forever att komma på det själv.
2021-04-06, 22:08
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Sen när har straighta killar börjat slicka röv? Trodde det var mer gay dudes och kvinnors hobby. St8 killar gör ju ingenting i sängen förutom insert their packages in n out. I smell BS.

Wtf? Fråga inte mig, jag är tjej. Och slickar ingens rövhål.
2021-04-06, 22:09
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FilurenMiluren
Exakt, Ridne! Mössan har allt studerat in i minsta detalj innan han gick in i huset. ALLT han gör där inne är ett spel för att komma närmre miljonen (vilket är helt okej, men blir sjukt tråkig tv). Han vet vilka som är omtyckta, vilka personer vars följare är motpoler etc. Förvånad över att han inte börjat pakta än.

Hade mössan börjat släppa loss hade han stigit på min lista.

Jag hoppas att han förlorar hela veckan och får åka hem på Måndag. Jag vet att det är ett omöjligt scenario men ändå
2021-04-06, 22:09
Medlem
Tror Mergim att han är snygg i den där jackan eller?
2021-04-06, 22:10
Medlem
Någon som vet ifall man kan kolla gratis på något sätt?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in