2021-04-06, 22:01
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
Tror också hans chanser rök idag. Tyvärr beter han sig som en barnrumpa. Han verkar ganska nojig över att Emelie och Nardos blev framröstade vilket tyder på en popularitet bland tittarna vilket han uppenbarligen stört sig på under hela dagen. Hade han bröstat det tror jag det hade gynnat honom längre fram men nu är det kört.

Ja, så är det helt klart.
Medlem
Lunatics avatar
vad går Emelie hem till för folk, hehe
va det en porrfilms inspelning.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thenormal1
Haha typiskt sagt av dig men jag ska inte vara elak eftersom jag vet att du har en sjukdom 😀
Vad snackar du om? Elaborate
Medlem
Vilken underbar dag!!
Äntligen har vi fått se lite riktig BB, och det lär fortsätta ett par dagar till minst. TACK produktionen för militärveckan!
Och TACK till alla instagramgrupper osv som röstade fram Hitler-Nardos till en superb general, ni gjorde henne en ordentlig björntjänst och hon kommer bli duktigt hatad i huset efter denna veckan.
Perfekt när det snart är dags för nomineringar.

Även tråden här har varit grymt underhållande idag, om man bortser från en drös med små tjatiga troll som hittat hit.
2021-04-06, 22:02
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Madde berätta om när hon blev slickad i röven av sin kille på nyår

Madde: "Det var typ najs haha"
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armwrestler
Tänkte på samma som dig, känns som att han ville att Simon skulle försäga sig. Fick också den tanken.

Ja han bidrar till den dåliga stämningen då han uppmnuntrar till nån slags revolt och matar med sin negativitet och det snacket tar de andra till sig då alla "konstigt nog" lyssnar på AD. Sanningen är att han är den som mest tar detta personligt egentligen då han var den som startade igång allt med Pedram. När Simon senare krackelerar och exploderar av frustration står AD antagligen och små ler nöjt för det här är bra för honom. För att nu igen när kamerorna är på få Simon att återigen berätta om sitt utåtagerande idag. AD är inte längre den sympatiske och diplomatiska person vi en gång trodde att han var. Han skapar osämja mellan personer för han vill ha en miljon.
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
vad går Emelie hem till för folk, hehe
va det en porrfilms inspelning.

Min fråga är mer
Vad bor det för människor i Ystad!?
2021-04-06, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Någon Sebastian Tardos på instagram. Ingen aning om vem det är faktiskt. Kolla storyn 😁

En tönt som tror han är nått , har alltid varit bäst vad han själv tror
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uttern12345
Enkelt.
Ingen tyckte att Nardos behandlade dom på ett roligt sätt. Simon fick nog och agerade. Emelie och Nardos kunde inte ta att han agerade och sen bitchade dom om det i timmar.
Jag asgarvade när han spottade på pommesen. Dom hade fått tagit så mkt skit ifrån dom hela dagen så det var rätt åt dom att dom fick nån skit tillbaka.

Såg du programmet hela dagen idag?

Gruppens agerande att de initialt var emot hela grejen startade hela skiten. Hade gänget varit med och LEKT leken istället för att ta allting så jävla personligt och seriöst så skulle ALLA ha kul idag. Det var gänget som förstörde det.
Medlem
Vem vare?! Vem vare som banka?! General Barbados på god väg till ett vadderat rum.
Medlem
Någon som vet vart den andra programledaren tog vägen? Hon bara försvann?
Medlem
HAHAHAHA älskar Nardos. Hade jag vart där inne hade jag drivit sönder med henne

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in