2021-04-06, 21:08
Medlem
Jag tänker mig ett nytt "Robinson". Med nya kriterier för att få deltaga. Hur skulle det uppfattas av tittarna ? Nu måste man vara lite "udda". Du måste ha en konstig titel: "vipservitris med drinkar", modellbyggare, och kanske det mest flummigaste "egenföretagare". Vad menas med det ? Någon som inte lyckats hitta någon som vill anställa dig ?

Tänk dig ett nytt Robinson. Här är kritererna:

- du får INTE ha en tatuering
- du måste deklarerat en inkomst på minst 250.000:- året innan
- du måste vara mantalsskriven i Sverige
- du får inte förekomma i belastningsregistret

hur skulle det Robinson se ut ? Njaeee... förmodligen skulle dom förändra en obebyggd ö till ett paradis för vanliga människor. Men kanske, dålig TV ?
2021-04-06, 21:16
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Feministerna brukar även vägra BH (vilket även hon gör) och får taxöron direkt.
Jag kan lova att hon inte har taxöron, eftersom taxöron saknar volym & är mest hud, inte fett
2021-04-06, 21:22
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasse49
Jag tänker mig ett nytt "Robinson". Med nya kriterier för att få deltaga. Hur skulle det uppfattas av tittarna ? Nu måste man vara lite "udda". Du måste ha en konstig titel: "vipservitris med drinkar", modellbyggare, och kanske det mest flummigaste "egenföretagare". Vad menas med det ? Någon som inte lyckats hitta någon som vill anställa dig ?

Tänk dig ett nytt Robinson. Här är kritererna:

- du får INTE ha en tatuering
- du måste deklarerat en inkomst på minst 250.000:- året innan
- du måste vara mantalsskriven i Sverige
- du får inte förekomma i belastningsregistret

hur skulle det Robinson se ut ? Njaeee... förmodligen skulle dom förändra en obebyggd ö till ett paradis för vanliga människor. Men kanske, dålig TV ?

Dålig TV tror jag inte det skulle bli. SVT (en av de få saker de har gjort bra) lyckades med konststycket att ha helt vanliga människor "strandade" på en ö och utan en massa konstiga tvistar hit och dit och ändå skapa bra tv.
2021-04-06, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Inte bra, det tyckte jag man såg i trailern.

Men det förslaget med mindre mat till kvinnorna har man då aldrig hört i Robinson förut, inte jag iaf. Han jobbar hårt på en biljett hem, tillsatt skådis kanske? Eller så har han asperger/autism. Undrar vad Raymond hade tyckt om att kvinnorna ska ha mindre mat.

Fan detta tål att upprepas, säsongen är lika tråkig som att se färg torka, man kollar mest av ren vana medans man plöjer igenom förra säsongen samtidigt.

Tror det diskuterades i det där programmet när två grupper skulle leva utan el i några veckor. Nedsläckt land? Att matransonen skulle vara baserad på hur mycket muskler du hade förslogs av en (hungrig) kille där. Det gick inte hem kan jag säga.
2021-04-06, 21:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
30% mindre mat till tjejerna kommer tydligen Wrenkler föreslå imorgon, för att dom ska ha samma förutsättningar. Om jag fattade trailern rätt. Undra hur hon kommer reagera på det

Han har ju rätt i sak. Kvinnor klarar svält bättre än män p.g.a. mindre muskelmassa och mer underhudsfett.
2021-04-06, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gudsfruktan
Tror det diskuterades i det där programmet när två grupper skulle leva utan el i några veckor. Nedsläckt land? Att matransonen skulle vara baserad på hur mycket muskler du hade förslogs av en (hungrig) kille där. Det gick inte hem kan jag säga.

Nej jag kan tänka mig det.
2021-04-06, 21:32
Medlem
I dagens avsnitt såg man att lag Syd hade ett tändstål, vart kom det ifrån? Det de vann i eldtävlingen snodde ju Alexander och kan inte minnas att det har funnits som pris i någon annan tävling.
2021-04-06, 21:35
Medlem
Haajibs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Han har ju rätt i sak. Kvinnor klarar svält bättre än män p.g.a. mindre muskelmassa och mer underhudsfett.

Tro mig, det sista du vill säga till en feminist och en man som skurit sönder könsorganet är att de ska äta mindre.

Även om hon har fel i allt hon säger eftersom hon är rejält efterbliven och en aning narcissistic, så kommer hon inte lägga av, utan driva sitt hat mot det manliga könet i gruppen och använda alla fula knep.
2021-04-06, 21:35
Medlem
Lizaveta.Yepanchins avatar
Feministen från Stockholm har sjukt snygg kropp.
2021-04-06, 21:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Haajib
Tro mig, det sista du vill säga till en feminist och en man som skurit sönder könsorganet är att de ska äta mindre.

Även om hon har fel i allt hon säger eftersom hon är rejält efterbliven och en aning narcissistic, så kommer hon inte lägga av, utan driva sitt hat mot det manliga könet i gruppen och använda alla fula knep.

Undrar var hennes manshat kommer ifrån, hon är ju snygg och sexig? Är väl att hon saknar hjärna.

Citat:
Ursprungligen postat av Lizaveta.Yepanchin
Feministen från Stockholm har sjukt snygg kropp.

Trevligt att fler har samma smak som mig.
2021-04-06, 21:40
Medlem
Wrenkler är utan tvekan the typical flashbackare, fast ingen här kommer erkänna det. Han är säkert aktiv i denna tråd också.
Han är duktig på att fixa sig en biljett hem också.
2021-04-06, 22:06
Medlem
BreEEeevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siggerullstol
Wrenkler är utan tvekan the typical flashbackare, fast ingen här kommer erkänna det. Han är säkert aktiv i denna tråd också.
Han är duktig på att fixa sig en biljett hem också.

Njaaaaaa ... bläddra bakåt något i tråden, mannen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in