2021-04-06, 20:19
Medlem
Armwrestlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DigglerNick
Men förra året, vad hette hon den feta kossan som paja foten då? .. hmm Amilia? ja hursom! Hon fick väl hjälp på insidan då? Tillomed, lämna huset och återkomma eller missminner jag mig så brutalt?

Juste fan hon jämrade sig som in i helvete, hon fick hjälp och fick lämna huset. Det var i och för sig sjukt.. kan ju inte belönas med andra chanser för dumdristighet. Vi snackar stukade fötter och inte stroke.
2021-04-06, 20:21
Medlem
Roligaste vore om Nardos blev degraderad
2021-04-06, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Först ville Emelie få det till att Steph hade varit olydig för att hon var "sur över att Simon var sur" vilket var lögn eftersom hon bölat över pommesen och inte över Simon.
Sen sade Emelie något i stil med: Men Steph då eller? När Nardos redan sagt att Steph inte gjort något men sedan kom de fram till Mergim.

Jag fattar vad du menar. Jag uppfattade det mer som om att hon bara svarade på nardos.
Upplevde mest att emelie försökte undvika att få pranks på sig.
Hon försökte undvika matgrejen överhuvudtaget.
2021-04-06, 20:22
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armwrestler
”Nya” medlemmar som backar Nardos och hatar Simon och en del gamla som tar det med en nypa salt och backar Simon och trashar Nardos, vi har ett tydligt Team Nardos mot ett Team Simon.
#TeamSimon
2021-04-06, 20:23
Medlem
Armwrestlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Har missat några timmar. Vad har Simon gjort specifikt ?

Han fick auktoritetsproblem gentemot Nardos och Emelie och betedde sig lite omoget och svinigt.

Sen tror vissa att det är rasism eller diskriminering eller vice versa men jag tror inte det. Backar inte Simon och backar inte Nardos, de båda kan få straffas på ett eller annat sätt.
2021-04-06, 20:23
Medlem
Anonym396s avatar
Lite alkohol. Det blir ingen fest. Om de får så lite så behöver de inte skriva något på schemat.
2021-04-06, 20:24
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Alltså hörde ni Jackies skrik?? Hon gick bärsärk och skrek ”TA MIG UT UR DET HÄR JÄVLA HUSET NU”

Vad hände?? Hon verkar inte vara kvar?
2021-04-06, 20:26
Medlem
Armwrestlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
#TeamSimon

”Såg ni vad Simon gjorde! Han spottade, jag tappade all respekt för honom nu, han ligger sist på min lista”.

Fyra olika medlemmars inlägg senaste två timmarna fördelat på ca 200 inlägg.

... jag är också #teamsimon även fast han var omogen, men jag har memorerat fraserna av våra #teamnardos utantill. Kommer nog tänka på dem när jag sover med så mycket som de repeterades.
Medlem
Raskaoverisens avatar
Judiths tillagning av ärtsoppa mosad gegga utan tillsatt vatten
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armwrestler
Han fick auktoritetsproblem gentemot Nardos och Emelie och betedde sig lite omoget och svinigt.

Sen tror vissa att det är rasism eller diskriminering eller vice versa men jag tror inte det. Backar inte Simon och backar inte Nardos, de båda kan få straffas på ett eller annat sätt.

Ja var och en får ansvara för sitt eget beteende och får se till att stå för det också.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Vad hände?? Hon verkar inte vara kvar?

Hon ligger i soffan
2021-04-06, 20:27
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Roligaste vore om Nardos blev degraderad