2021-04-06, 20:14
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Du har gnällt på Simon i flera veckor och försvarat Nardos. Ha lite värdighet och ljug inte för oss.

Fitta

Lägg ner, har gillat Simon sen dag 1 och detta har återigen inget med Nardos att göra utan Simon och han får stå för sin attityd och Nardos för sin. Fattar du inte en sån enkel förklaring så borde du kanske gå en läskurs innan du börjar såsa ur dig en massa mundiarée? Förresten om jag skulle försvara någon så är det för att jag anser det vara rätt och inte för att det är någon speciell person då jag hellre vill vara opartisk och saklig istället för att vara fjantig och blind.

Men kom ihåg kursen jag tipsade dig om så du kan få en chans att utöka ditt ordförråd lite grann.
2021-04-06, 20:15
Medlem
DigglerNicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan
Spottade Simon i Robert Mugabes mat?

Tack, efter denna fulländade sammansättning utav ord. Så kan jag nu dö lycklig!
2021-04-06, 20:15
Medlem
Raskaoverisens avatar
Dvärgen Simon har förstört veckans uppdrag. Thats It
Han e sur för att han inte blev vald till General och istället har han ifrågasatt allt Nadros och Emelie gjort
Jävla skit stövel ta utgången ditt kräk
2021-04-06, 20:16
Medlem
Jävlar vad det spårade fort. Vad tror ni mer kommer ske under veckan? Känns som att allt exploderade idag och att det lär bli låg profil från många de resterande dagarna. Och vad har hänt med Adrian? Han är ju helt anonym/irriterad idag, totalt annan människa.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DigglerNick
Men förra året, vad hette hon den feta kossan som paja foten då? .. hmm Amilia? ja hursom! Hon fick väl hjälp på insidan då? Tillomed, lämna huset och återkomma eller missminner jag mig så brutalt?
Hon fick åka iväg några timmar och röntga foten, hon fick tydligen ha på sig typ en hazmat-dräkt under hela utflykten.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan
Spottade Simon i Robert Mugabes mat?

Nej det var General 725 cc's pommes.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Dvärgen Simon har förstört veckans uppdrag. Thats It
Han e sur för att han inte blev vald till General och istället har han ifrågasatt allt Nadros och Emelie gjort
Jävla skit stövel ta utgången ditt kräk

+1
2021-04-06, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Vem gjorde dig till moderator? Varför är du i tråden? Försvinn! Schas!

Jag diskuterar big brother och dess deltagare.
Du borde lämna tangentbordet en stund och ta en nypa luft
2021-04-06, 20:17
Medlem
DigglerNicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Hon fick åka iväg några timmar och röntga foten, hon fick tydligen ha på sig typ en hazmat-dräkt under hela utflykten.

Då borde väl tjackis kunna få samma behandling?
2021-04-06, 20:18
Medlem
Armwrestlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Jag är ju en rasist - öppet, men alla vi svartskallar vet att ni är smygrasister som gömmer er bakom en "fin och god" fasad. Där är skillnaden.

Precis som Simon gjorde bort sig idag så gör ni andra också det. Alltid bara en tidsfråga.

Jag vet att du är cynisk och lack, men du vet inte vart jag kommer ifrån och jag vet att jag inte är rasist. Förutom i bilen kan jag angripa alla och kör på ålders/kön/etnicitet/funktionshinder-diskriminering men det är en situationsgrej.

Sen finns det en del tydliga ursvenne-rasister här men det är deras förlust, stöttar inte dem.
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Har missat några timmar. Vad har Simon gjort specifikt ?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Fast hon KAN ju inte få fram en sammanhängande mening.
Hon bajsar ju bara ur sig en strid ström av skit. Upprepar samma jävla mening konstant.
Förshstår du?

Eh? Hörde du ens samtalet? Hon pratade fakta och redogjorde exakt vad som var vad.🤣 Simon däremot kunde inte förklara sitt beteende på ett vettigt sätt alls. Han är fruktansvärt omogen och uppvisade ett vidrigt bemötande.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in