2021-04-06, 20:02
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDeKamp
Att inte Nardos besitter förmågan att kunna ta ett steg tillbaka och ställa sig frågan "Varför blev det såhär? Vad gick fel?" "Hade jag kunnat göra något annorlunda i det här?". Noll självinsikt! Istället gapar hon gång på gång om att de andra ska visa henne respekt.

Jag är helt övertygad om att hon ältat om respekt precis lika mycket om hon varit bland rekryterna istället och då tyckt att generalerna varit respektlösa och för hårda mot henne.

Kan tillägga att jag inte tycker att Emelie och Nardos varit för hårda egentligen. Att de skulle titta på när de åt var lite löjligt kanske. För mig är det Nardos attityd som är roten till det onda. Hade den varit bättre så hade det här kaoset aldrig inträffat.
Den har funnits där hela tiden och deltagarna borde sagt ifrån för länge sedan. Nu får de ta att hon är kvar och fortsätter sin stil, den här gången i en rollek. De har okejat det genom att vara fega och låtit henne hållas.
2021-04-06, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Dompa asså sååå fin!! Första kvällen när han snackade om grabbarna så mkt blev man lite avtänd men han är så mysig, mogen, snäll och glad kille!!!! Plus att han blir sjukt mer attraktiv än Adrian som beter sig som en surig bortskämd unge

+1

Adrian och Simon är fan på botten nu
2021-04-06, 20:03
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Dompa är bäst. Smartast, snyggast och schysstast. Slut på meddelandet.
+1
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Millan879
Ärligt tror jag problemet är eritera. Hade någon annan kvinna varit general med Emelie vill jag våga påstå att det inte hade varit såhär mycket drama. Nardos vill ha massvis med respekt men själv visar hon ingen respekt och har ingen självinsikt. Visst att vissa inte kan ta order och inte kan hantera auktoriteter men det blir 10 gånger värre då Nardos spelar översittare. Det tragiska är att hon inte ens behöver spela för att vara general, hon älskar makt och att prata. Ingen annan har en syl i vädret när hon är i närheten.
Medlem
Hade sett fram emot en trevlig kväll med fest och glädje, men antar att det är sängdags kl 21? Tycker BB borde gå in och påminna samtliga om spelets regler...
Medlem
Lunatics avatar
Är JaQi Döds sjuk. eller vad är det med henne.
Är det lite ont i foten som får henne att klappa ihop totalt och se ut som hon har 41graders feber och knappt kan prata.
Har man så ont ligger man inte och halv sover.
2021-04-06, 20:04
Medlem
Armwrestlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
oj kaos i huset men också kaos här på Fb. Vad händer?

”Nya” medlemmar som backar Nardos och hatar Simon och en del gamla som tar det med en nypa salt och backar Simon och trashar Nardos, vi har ett tydligt Team Nardos mot ett Team Simon.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Simon var för mig också nr1 och såg honom som vinnare men efter det jag sett idag så kan jag inte stå för det längre. Att få ett tema som ändå borde vara en kul utmaning och tittarna röstar fram Emlie och Nardos till Generaler och redan där tror jag att Simon sätter sig på sne. Istället för att bara ta det som vilken annan tema vecka som helst. Under skolveckan var Simon rektor och valde väl inte helt rättvist med immuniteten han delade ut men de andra respekterade det. Nu när det är ombytta roller så ställer Simon till värsta scenen och bara går berserk för att hans lag inte vinner tävlingen och inte blir General. Han tar det för på stort allvar och det blir en föreställning som inte är rimlig. Nej jag kan inte fortsätta att rösta till Simons fördel.

Simon som lärare går inte och jämföra med hur Nardos är som General. Han var rättvis den veckan. Då klagade folk till och med på han för att han inte tänkte smart och gav den till Steph. Simons beteende har inte varit bra. Men jag förstår honom.
Medlem
Plåga idioterna, fattar inte hur ni kunde rösta en neger som ledare?
2021-04-06, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Bra att du bekräftar din inställning i frågan. Jag visste ju redan dock hur ni fungerar, men andra svartskallar får gärna läsa hur du och andra svenskar tänker.

Varför är du ens i denna tråden? Finns säkert andra mer passande.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
En av dom bättre filmer jag sett.
Helt sjukt hur folk kan förändras totalt, på bara några dagar med makt.
Yep. Man förstår vad maktmissbruk gör av människor. Intressant.
Du ser samma sak med Nardos. Det blir en vendetta till slut.
Medlem
Helvetes. Simon hade en chans till vinst. Den är som bortblåst nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in