2021-04-06, 19:54
Medlem
Ut med fittan Simon
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JumJim
Och ingen pratar så sjukt mycket om respekt. Herregud. Skivan har hakat upp sig
Psykos!
Medlem
Armwrestlers avatar
Det finns folk som blandar ihop yttrandefrihet med rasism och alla andra begrepp på kränkningar osv.

Jag kan bokstavligen talat stå och säga i någons ansikte att jag hatar dem och att de är så jäkla dåliga, det är fortfarande yttrandefrihet.

Sen finns det människor, några här på FB och många på Insta som tror att kritik riktad mot någon som råkar tillhöra annan etnicitet ALLTID är rasism, det är desto mer rasism att tro att all kritik mot annan etnicitet är illa menat, och väldigt cyniskt dessutom.

Hade det varit rasism där inne så hade Joel, Pedram, Dennis och vice versa fått samma behandling som folk påstår att Nardos har fått. Eller är rasismen helt centrerad till Eritrea och inte balkan/Mellanöstern etc?

Så jävla trött på alla obildade pk-människor.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Secretdesire
Såg du bb 2011? När Peter var vaktmästare under skolveckan och tog det längre än han behövde, och blev belönad av bb. Det är militärvecka och man ska lida. Big brother är en tävling och en utmaning. Nardos gör rätt, Emelie också. Simon går för långt med att spotta i mat och kalla folk parasiter när han själv aldrig bidrar i huset

Missade säkert det. Jag har redan förklarat min syn som hade en utmanande uppgift i lumpen och senare i arbetslivet. Men framförallt beror det på hur du bemöter en annan människa. Det gäller i vardagen som på jobbet. Människor respekterar och accepterar av en viss anledning även om man inte klickar på det personliga planet.
Medlem
VanDeKamps avatar
Att inte Nardos besitter förmågan att kunna ta ett steg tillbaka och ställa sig frågan "Varför blev det såhär? Vad gick fel?" "Hade jag kunnat göra något annorlunda i det här?". Noll självinsikt! Istället gapar hon gång på gång om att de andra ska visa henne respekt.

Jag är helt övertygad om att hon ältat om respekt precis lika mycket om hon varit bland rekryterna istället och då tyckt att generalerna varit respektlösa och för hårda mot henne.

Kan tillägga att jag inte tycker att Emelie och Nardos varit för hårda egentligen. Att de skulle titta på när de åt var lite löjligt kanske. För mig är det Nardos attityd som är roten till det onda. Hade den varit bättre så hade det här kaoset aldrig inträffat.
Medlem
Experten Emelie svettas, jag gillart!
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikase
Men nardos frågade bara vem som tyckte det skulle vara jobbigast. Hon svarade steph.

Då sa nardos ja men hon har inte gjort nåt.

Emelie: nä

Först ville Emelie få det till att Steph hade varit olydig för att hon var "sur över att Simon var sur" vilket var lögn eftersom hon bölat över pommesen och inte över Simon.
Sen sade Emelie något i stil med: Men Steph då eller? När Nardos redan sagt att Steph inte gjort något men sedan kom de fram till Mergim.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Adrian har varit arg ända sen temaveckan började. En stor jävla tönt är han.

Men Adrian har kontrollerat sin ilska och inte spottat i någon annans mat. kasta skit där skit sak vara är du snäll.
2021-04-06, 19:55
Medlem
xrlpyts avatar
Nu fick Jacki äntligen ett par kryckor i alla fall.
2021-04-06, 19:56
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Snor på bordet och låtsaskräkningar och låtsas(?)spott i någons mat är över gränsen för vad jag vill se från en vinnare i BB. Har inte sett Nardos eller Emelie som vinnare innan så det gör ingen skillnad för mig hur de varit som generaler. Däremot Simon som jag tidigare tänkt som ev vinnare tappade det helt hos mig idag. Det är en tävling om 1 miljon. Har man inte psyket att vara bättre än folk som i en rollek beter sig som idioter så är man inte värd miljonen enligt mig.

Simon var för mig också nr1 och såg honom som vinnare men efter det jag sett idag så kan jag inte stå för det längre. Att få ett tema som ändå borde vara en kul utmaning och tittarna röstar fram Emlie och Nardos till Generaler och redan där tror jag att Simon sätter sig på sne. Istället för att bara ta det som vilken annan tema vecka som helst. Under skolveckan var Simon rektor och valde väl inte helt rättvist med immuniteten han delade ut men de andra respekterade det. Nu när det är ombytta roller så ställer Simon till värsta scenen och bara går berserk för att hans lag inte vinner tävlingen och inte blir General. Han tar det för på stort allvar och det blir en föreställning som inte är rimlig. Nej jag kan inte fortsätta att rösta till Simons fördel.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Katti och Pontus hatade att bo med henne i huset. Alla som kommer ut ur huset ogillar henne. Sjukt att en sådan ful människa får miljonen av produktionen och alla influencers.
Yep. Helt riktigt. Även Luis hade inga vidare ord om henne. Det verkar som den dagen man lämnar huset så säger man plötsligt vad man tycker. Det är inte märkligt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
JAG BLIR GALEN!!
Varför finns ingen kamera i gymmet!!??

Eller hur, orkar inte lyssna på Nardos och Emelies ältande....
Innan när alla var i sovrum 2 var dc såklart där, man kunde höra från gymmet i sovrum 1 lite och de skrattade och verkade ha kul, varför fick man inte se ngt av de?! Sjukt vad produktionen favoriserar, dessa är immuna och får mer tid i dc än de som hänger löst och kanske kan tjäna lite på att synas på dc mer?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in