Dompa asså sååå fin!! Första kvällen när han snackade om grabbarna så mkt blev man lite avtänd men han är så mysig, mogen, snäll och glad kille!!!! Plus att han blir sjukt mer attraktiv än Adrian som beter sig som en surig bortskämd unge
Att inte Nardos besitter förmågan att kunna ta ett steg tillbaka och ställa sig frågan "Varför blev det såhär? Vad gick fel?" "Hade jag kunnat göra något annorlunda i det här?". Noll självinsikt! Istället gapar hon gång på gång om att de andra ska visa henne respekt.
Jag är helt övertygad om att hon ältat om respekt precis lika mycket om hon varit bland rekryterna istället och då tyckt att generalerna varit respektlösa och för hårda mot henne.
Kan tillägga att jag inte tycker att Emelie och Nardos varit för hårda egentligen. Att de skulle titta på när de åt var lite löjligt kanske. För mig är det Nardos attityd som är roten till det onda. Hade den varit bättre så hade det här kaoset aldrig inträffat.
Helt rätt. Hade det varit Stephanie som gav alla order så hade det varit en rolig grej. Men alla i huset vet att Nardos är en elak person och det blir för mycket med henne. Precis som Filip sa så är Nardos en Hitler och det är hon varje vecka.
Helt rätt. Hade det varit Stephanie som gav alla order så hade det varit en rolig grej. Men alla i huset vet att Nardos är en elak person och det blir för mycket med henne. Precis som Filip sa så är Nardos en Hitler och det är hon varje vecka.
Simon var för mig också nr1 och såg honom som vinnare men efter det jag sett idag så kan jag inte stå för det längre. Att få ett tema som ändå borde vara en kul utmaning och tittarna röstar fram Emlie och Nardos till Generaler och redan där tror jag att Simon sätter sig på sne. Istället för att bara ta det som vilken annan tema vecka som helst. Under skolveckan var Simon rektor och valde väl inte helt rättvist med immuniteten han delade ut men de andra respekterade det. Nu när det är ombytta roller så ställer Simon till värsta scenen och bara går berserk för att hans lag inte vinner tävlingen och inte blir General. Han tar det för på stort allvar och det blir en föreställning som inte är rimlig. Nej jag kan inte fortsätta att rösta till Simons fördel.
Du har gnällt på Simon i flera veckor och försvarat Nardos. Ha lite värdighet och ljug inte för oss.