2021-04-06, 19:43
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
"Bästa timmarna" lol. Vilken lögn. Du har inte missat mer än att Simon flippade (relativt milt jämfört med hur andra har flippat tidigare), och att Nardos har ältat det 1.5h nu. Cancer för öronen med andra ord.

Så oroa dig inte
Där har du helt fel! Men du försöker vara lustig och förnurlig, men enligt mig misslyckas du oftast.
Det BB bjudit på idag är överlägset det bästa som varit, både ifjol och iår!
Det bästa är att det varit i nyktert tillstånd!
Du kanske kan kopiera några av mina inlägg om Lill Vickan? Du kanske inte gillar henne som du gjorde med Tess?
För mig är du en tragisk person som försöker vara som Grodan, men tyvärr misslyckas du.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Jag erkänner att jag är rasist. Vad är ditt problem?
bra du erkänner det i alla fall
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Simon kallade väl både Nardos och Emelie för parasiter? men jag missade "bidragstagare" delen.
Äh, klart han menade hur Nardos beter sig idag.
Simon mun rör sig ju utan kontakt med moderkortet ibland.😉

KAN SNÄLLA DC SLUTA FILMA NARDOS SOM BARA UPPREPAR SIG! HELA JÄVLA TIDEN!!!!!🤬🤬☠💀
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ni menar på allvar att ordet "parasiter" är rasistiskt? Jag orkar fan inte alltså
Simon sade det ju till både Nardos och Emelie för att de är de som har makt och övertag. Inte för deras etnicitet.

Nej det beror väl på i vilken kontext det sägs, hörde bara Parasiter och han menade väl i samband med att de käkade framför ögonen på dem och deras position. Katti fick ju en auto för att hon sa Samejävel ur ett oskyldigt perspektiv. Rasistiskt, nej men det kan ju skada ändå liksom.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hon har tappat det helt nu.
Det finns inga gränser för henne längre.
Nardos är en av dom som skulle bli dryyyyg som fan, om hon va med i 'Stanford Prison Experiment'.
Där dom går in så hårt i experimentet att dom blir så på riktigt och tappar det helt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Men jaaaaa. Förstår att det ser ut som vi driver sönder med dig nu, men det har bara varit frustrerande. Inte i närheten av något skoj a la Patzy/Katti-nätterna.

Slangen beskrev det bra.

Förstår att du bara försöker bota Moders FOMO
Medlem
kermiths avatar
Den afrikanska flickan har ingen respekt från någon i gruppen. Och kommer inte heller få det. Man får det aldrig med hot och våld. Hon är körd.
2021-04-06, 19:44
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Jag har ADLRIG påstått det! jag reagerade enbart på bidragstagaren kommentaren.

Det sa han aldrig.. det var Svart-Skalle som skrev bara och gjorde en egen (idiotisk) bedömning.
Medlem
DC har fastnat på nardos.
Medlem
icons avatar
Snor på bordet och låtsaskräkningar och låtsas(?)spott i någons mat är över gränsen för vad jag vill se från en vinnare i BB. Har inte sett Nardos eller Emelie som vinnare innan så det gör ingen skillnad för mig hur de varit som generaler. Däremot Simon som jag tidigare tänkt som ev vinnare tappade det helt hos mig idag. Det är en tävling om 1 miljon. Har man inte psyket att vara bättre än folk som i en rollek beter sig som idioter så är man inte värd miljonen enligt mig.
Medlem
Nardos och Emelie är parasiter bara att hålla med.
Medlem
Emelie o nardos har nu gjort bort sig inför hela gruppen. Nordos har sjukit som en sten. Dom både har fått hybris pga dom blivit framröstade

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in