2021-04-06, 19:08
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Det är för att han har bråkat med Nardos och Emelie från start av temaveckan. Var ärlig med vad som hänt. Varför har ingen annan straffats som Simon har? Jo, de har inte käftat emot lika mycket.

Det.
Är.
En.
LEK!

Varför ska det vara så svårt att leka en lek?

Simon skulle straffas hårt i den riktiga militären pga attityden.

Oj han skulle ligga och kyssa deras fötter och be om ursäkt men där är det konsekventa och hårda regler när det gäller trots och dålig attityd.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Kollade nu. Jag fick uppfattningen att du menade som deltagare men det var bara min tolkning. Om det han säger är sant så får jag inte uppfattningen att det är som deltagare. Dels för att han är så öppen med det samt för att han säger något i stil med att "han ska in i huset och jävlas med deltagarna". Militärvecka nu, han ska säkert in och bossa

Oh! Berätta mer! Vem?
Medlem
Hahah men vad är det som sker

varför är alla så upprörda VAD ÄR DET JAG HAR MISSAT?!?!?!?
2021-04-06, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Simon är patetisk, en liten tönt som inte kan ta order.. Nardos är stark som står upp för sig och förklarar bra inför alla.

Eh?! Förklarar bra. Hahahahahahhaha. Jag dör.
Hon kan ju inte säga en sammanhängande mening.
Medlem
Lunatics avatar
Enda skillnaden den här veckan med Nardos, är att hon får ge bestraffningar nu för dom som inte lyder henne.
Kontrollbehov och Narcissist.
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Ska jag torka dina tårar? Hur kan du ta det personligt över att vi får lite tv

Käft mupp. Du blundar för oacceptabelt beteende, enbart pga motparten är Nardos. Hade Nardos spottat i Simons eller någon annans mat hade du då sagt samma sak som du gör nu?
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Jag hade gärna ätit den ärtsoppan i en månad om det var så. Soldatens är en av dom finare som säljs.

Och jag hade inte lipat, det är en lek. Han har faktiskt strävat emot och slängt kommentarer sedan veckan började. Han blir bestraffad varje gång. Det enda han behöver göra är att hålla käften, sluta hotas och att sluta begära att dom ska bara chilla i soffan resten av veckan för dom har kvar immunitet.

Big Brother innehar temaveckor, man ska vara beredd på detta. Dom har inte det alls så allvarligt som det målas upp som. Dom ligger i sängen hela dagen och äter ärtsoppa, förutom en timma imorse när dom tränade. Annars ingenting. Självförvållat av Simon.

Har gjort lumpen 18 månader som MP. Att vara hård eller ett svin är två olika saker. Jag var aldrig hatad som gruppbefäl. Det finns något som heter finess. Fundera på det.
Medlem
hoppas simon sitter i duell mot julia. det bästa som kan hända.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahah men vad är det som sker

varför är alla så upprörda VAD ÄR DET JAG HAR MISSAT?!?!?!?

Simon sätter sig emot en sadistisk Nardos och alla här inne bölar och skriker autonominering. Trodde vi var på Flashback inte familjeliv
2021-04-06, 19:10
Medlem
simon är en jävla horunge, brist på respekt och uppfostran. hoppas horungen åker hem till sin mamma snart
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Oh! Berätta mer! Vem?

Någon Sebastian Tardos på instagram. Ingen aning om vem det är faktiskt. Kolla storyn 😁
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av runkapunka999
man vet att Simon skulle ha en dålig dag när han började dagen med att säga
" Det här är cancer, vi kommer alla dö "

Och det var INNAN han viste temat han ber ju om bestraffningar också, förstår fan inte hur han tänker.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in