2021-04-06, 19:04
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Varför gråter alla över Simons beteende??
Ni borde vara glada att han finns därinne. Annars hade ni klagat på att det inte hände något
+1 nu äntligen händer det som alla väntat på o då djävlar klagar man
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saassy
Sa Madde till Adrian att lägga sig där eller Gick han dit själv? Det är Adrians säng.

Adrian låg på sin egen säng. Ingen Madde i sikte. Han reste sig upp och la sig på soffan i vardagsrummet. låg där en stund. Upptäckte att Madde inte var med de andra svartklädda befälhavarna (eller vad det nu kallas) utan istället satt och skrattade med Mergim. Så adrian reste sig upp och marcherade bestämt till gymmet. Där ligger Madde på hans säng eftersom det är den enda sängen nära mergim och julia ,som hon konverserar med, som är ledig. Ad kommer in, säger ingenting utan bara lägger sig bakom henne.

Madde ger ingen reaktion utan fortsätter skratta med och ge uppmärksamhet till Mergim. Så AD lägger handen först på maddes axel/huvud. Ingen reaktion från Madde utan bara fortsatt skratt med Mergim. Så han tar det längre och skedar henne.

han skedar henne ett bra tag och DC byter efter en stund kamera. När Dc filmar gymmet igen så har ÄnglaAnsiktet TILL OCH MED tagit av sig sin tröja och skedar nu Madde barbröstad!

Jag säger ju det!
1. AD har känslor för Madde med EN MILJON procent säkerhet! Men vågar ej visa det i TV och är blyg.
2. Mergim flörtar med Madde och tvingar AD att komma ut ur sitt skal och bekänna färg för Madde

Älskar att Mergim är i huset för han tvingar ut Ad ur sin karaktär och tvingar honom att närma sig Madde för att behålla henne
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
TACCK! and ON TOP OF THAT han fick skrubba golvet, fixat disken hela morgonen, morgongympan, fick tävla, rumstädningen, inte kunnat röka + fick göra typ hundra armhävningar. ALLA här skulle tappa det.

Det är för att han har bråkat med Nardos och Emelie från start av temaveckan. Var ärlig med vad som hänt. Varför har ingen annan straffats som Simon har? Jo, de har inte käftat emot lika mycket.

Det.
Är.
En.
LEK!

Varför ska det vara så svårt att leka en lek?

Simon skulle straffas hårt i den riktiga militären pga attityden.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Många här på flashback som är emot Simon. Hade vela se er leva på ärtsoppa och ha översittare över en som jävlas med sina egna töntiga saker. Liksom ät er jävla lyxmat och håll käften. Man behöver inte överdriva en lek.
Jag hade gärna ätit den ärtsoppan i en månad om det var så. Soldatens är en av dom finare som säljs.

Och jag hade inte lipat, det är en lek. Han har faktiskt strävat emot och slängt kommentarer sedan veckan började. Han blir bestraffad varje gång. Det enda han behöver göra är att hålla käften, sluta hotas och att sluta begära att dom ska bara chilla i soffan resten av veckan för dom har kvar immunitet.

Big Brother innehar temaveckor, man ska vara beredd på detta. Dom har inte det alls så allvarligt som det målas upp som. Dom ligger i sängen hela dagen och äter ärtsoppa, förutom en timma imorse när dom tränade. Annars ingenting. Självförvållat av Simon.
2021-04-06, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Hmm, jag spår att det kommer dyka upp folk från elitstyrkan för att drilla Negros och Skånskan HÅRT!
Kom ihåg vars ni hörde det först. 😉

Hoppas stenhårt du har rätt!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Varför gråter alla över Simons beteende??
Ni borde vara glada att han finns därinne. Annars hade ni klagat på att det inte hände något

Håller med faktiskt, visst han beter sig dåligt men det är ju det man vill se - reaktioner
Medlem
Ne vad har jag missat nu...
De har möte i sovrummet men Pedram är hos de andra? Fick han inte fortsätta vara befäl?
De snackar om ett brev som kommit in nyss..vill någon skriva vad som stod i brevet?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Uttalande på Måndagen om Nardos.
Filip Dikman: Nardos är Hitler.
Bevis på de idag deluxe
2021-04-06, 19:06
Medlem
Hoppas de bara vänder på steken och generalerna blir degraderade. De glömmer så helvetes fort att de ska leva tillsammans efter detta och nya teman kommer.
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JumJim
Ja fan man tror inte detta är Flashback. Detta är vad man väntat på!

kumbayah har flyttat in
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kissekattenmjau
Ja, det gjorde han. Precis innan han låtsasspottade.

Ja och där går fan gränsen för mig iaf. Hade jag varit där så hade jag fan flippat sönder på honom. Jag hade inte tagit det där!
Medlem
Svart-Skalles avatar
Om inte BB agerar på det här så kommer jag rösta ut Simon varenda gång han hänger löst. Uppmanar alla som tänker som mig göra samma sak.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in