2021-04-06, 15:35
Medlem
Hydraulslangens avatar
Är det här man betalar för att se?
Patetiskt!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knasfian
Ja men Falköping serså fläckig ut i ansiktet utan smink. Föredrar nog Emelie i utan sminkkategorin som snyggast och stackars tanja med sin acne som fulast utan.. Men nardos utan smink är rätt skrämmande ändå, speciellt ögonbrynen.

Tanja har inte akne som jag förstått det utan när hon var med om sin olycka och låg på sjukhuset under någon elutdraggrejemoj så kom elen ut ur hennes kind och därav har hon ärr på kinden och ansiktet. Hon berättade det för några dagar sedan :)
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Nardos sa, jag är General och Simon svarade .. Typ att, "du är ingen general, en General får respekt". När de var i turkosa rummet för en stund sen. Ganska barnslig kommentar också tycker jag.
Kanske ironisk också?
Medlem
Fyfan vad jag gottar mig i att Emelies lagförslag för att rädda kvar hennes vänner gick åt helvete Julias lag lär sitta säker efter detta och Mergim som hon gärna ville rädda får lämna.
2021-04-06, 15:36
Medlem
Hoppas man får rösta på bästa team
2021-04-06, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millan879
Tanja har inte akne som jag förstått det utan när hon var med om sin olycka och låg på sjukhuset under någon elutdraggrejemoj så kom elen ut ur hennes kind och därav har hon ärr på kinden och ansiktet. Hon berättade det för några dagar sedan
Det i hennes ansikte är acne och hon skiter i om det blir ärr har hon sagt. Elen från tågbron gick in genom armen och ut ur arslet.

Hon har även betonat att elen åkte neråt pga en stålbricka som satt på bröstet som räddade hennes ansikte och hjärta för att den körde blixten ner till navelpiercingen.
Medlem
Citat:
Emlt reglerna som madde läste upp.. Får bara skydda vapnet med kroppen
Aha, tack!

Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Är det här man betalar för att se?
Patetiskt!
Lite tramsigt. De skulle ha släckt ner, satt på lite häftig actionmusik och haft riktiga jävla laserpistoler där man ser strålen.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Faaaast hade AD tönten verkligen velat sova med madde hade han inte frivilligt lagt sig i nardos säng. Han gillar umgås med henne för hon är den enda som inte pressar honom på annat än ren vänskap. Flykt beteende
Helt rätt. Att beskylla Nardos är löjligt. Lätt hänt när man inte gillar henne.
Många vill se folk ha sex i huset och tror att det ska bli ngt mellan AD och Ma.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Ramla och bryt av dig höftbenet din jävla svålhaj!
2021-04-06, 15:38
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Fyfan vad jag gottar mig i att Emelies lagförslag för att rädda kvar hennes vänner gick åt helvete Julias lag lär sitta säker efter detta och Mergim som hon gärna ville rädda får lämna.

Ja hon tänte nog helt fel här. Julias lag vågar gå på mer och resulterar i mer skott och träffar. Man kan inte sitta och campa och vänta ut motståndarna. Hoppas du har rätt nu att det rosa laget blir säkra!
Medlem
herpesvårtas avatar
Adrian besitter samma pussy mentalitet som Ponne i ballongtävlingen, sitter och trycker i ett hörn och vågar inte gå på. Fega jävel.

Rosa förtjänar vinsten!
Medlem
Bara jag som får PSYKBRYT av ljudet vapnen ger ifrån sig?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in